Σωσω Πονηρη-Σεγδιτσα : Σε συνέχεια της ανακοίνωσης που διακινήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το συνδυασμό Ανανεωτική Δύναμη Δήμου Δελφών,

 

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης που διακινήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το συνδυασμό Ανανεωτική Δύναμη Δήμου Δελφών, παρότι δεν το συνηθίζω και αφήνω τους άλλους να βγάζουν τα συμπεράσματά τους γιατί η αλήθεια πάντα βγαίνει στην επιφάνεια, αναγκάζομαι, στη συγκεκριμένη περίπτωση, να απαντήσω καθόσον με το εν λόγω δημοσίευμα θίγεται η ακεραιότητα και ο τρόπος που όλα αυτά τα χρόνια πορεύομαι ως Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου και ως άνθρωπος.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά το έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη, δεν απευθυνόταν, από ότι είδα από το δημοσίευμα, σε εμένα αλλα σε συγκεκριμενες Υπηρεσιες. Επομενως πώς θα έπρεπε να ήταν σε γνωση μου;
Όσον αφορά την επιστολή των Ρομά, μέχρι και σήμερα δεν έχει περίελθει στο γραφείο του Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου, όπως επιβεβαίωσε η γραμματέας, σε επικοινωνία που είχαμε σήμερα το πρωί. Πρωτοκολλήθηκε οπως διαπιστωσα απο τα δημοσιευματα, από το Δήμο την Παρασκευή 7/6/2024, την ίδια ημέρα που πραγματοποιήθηκε το Δημοτικό Συμβούλιο και θα ακολουθήσει η διαδικασία χρέωσης. Μέχρι σήμερα ουδέποτε έχει τεθεί θέμα μεροληψίας κατά την άσκηση των καθηκόντων μου ως Πρόεδρος και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι και το θεωρώ το λιγότερο άδικο και λυπηρό να αφήνονται τέτοιες υπόνοιες στο πρόσωπό μου, όταν όλοι μας γνωριζόμαστε και ο καθένας μας έχει δείξει τον τρόπο που λειτουργεί.
Και κλείνω την απάντησή μου με το εξής ερώτημα: ας απαντήσει ο κύριος Αναγνωστόπουλος για ποιο λόγο θα απέκρυπτα την ύπαρξη του συγκεκριμένου εγγράφου των Ρομά που αργα ή γρήγορα θα έφτανε στα χέρια μου και θα έπρεπε να γίνουν ενέργειες.
 
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών