Επί 3 μήνες… «κατά λάθος» η τράπεζα σήκωνε χρήματα από λογαριασμό μου!

img1Κάτι σαν τραπεζικό…bullying από την Πειραιώς ήταν αυτό που έζησα επί τρεις μήνες, όταν από τον Οκτώβριο μέχρι και τον Δεκέμβριο, κάθε μήνα, η Τράπεζα παρακρατούσε «κατά λάθος» χρήματα από τον λογαριασμό μου!!! Και το λάθος… επαναλαμβανόταν παρά το ότι τους είχα ενημερώσει από την
πρώτη στιγμή για αυτό! Χρειάστηκε να φέρω τα.. πάνω – κάτω, να διαμαρτυρηθώ σε υπαλλήλους, να κάνω αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επαφές, να προσκομίσω δικαιολογητικά που μου ζήτησαν, ακόμη και να δημοσιεύσω στο www.ignomisou.gr λεπτομέρειες της υπόθεσης, κάτι βεβαίως που τους «ταρακούνησε», για να γίνει τελικά το αυτονόητο!! Να σταματήσει η παράτυπη χρέωση και να μου επιστραφούν τα χρήματα!! Αυτό δηλαδή που έπρεπε να συμβεί ευθύς εξαρχής (δεδομένου ότι από την πρώτη στιγμή είχαν παραδεχτεί ότι επρόκειτο περί λάθους) και όχι με καθυστέρηση τριών μηνών και αρκετή ενέργεια και εργατοώρες χαμένες.
Σας επισυνάπτω και τις κινήσεις του τραπεζικού μου λογαριασμού, για του λόγου το αληθές: Στην μια πλευρά της φωτογραφίας που σας έστειλα βλέπετε τις «κατά λάθος» χρεώσεις της Πειραιώς για το διάστημα των τριών μηνών και στην άλλη πλευρά την επιστροφή των αντίστοιχων ποσών!!  Τέλος καλό, όλα καλά, είναι κρίμα όμως όταν γίνονται λάθη από οποιαδήποτε Τράπεζα να πρέπει να ταλαιπωρούμαστε τόσο, ενώ όταν κάνουμε λάθος εμείς… το πληρώνουμε ακριβά!!
Σας περιγράφω τι συνέβη ώστε να έχετε το νου σας για τέτοιου τύπου χρεώσεις, αφού όπως με ενημέρωσαν κατά την διάρκεια της «περιπέτειάς»μου υπάρχουν και πολλοί άλλοι που τους έχουν αποσπάσει χρήματα κατά λάθος από τους τραπεζικούς λογαριασμούς: Στις 17 Οκτωβρίου, λοιπόν, διαπίστωσα ότι είχε αφαιρεθεί από τον τραπεζικό μου λογαριασμό στην Πειραιώς -μέσω του οποίου πληρώνω το δάνειό μου- ποσό 41,58 € με την αιτιολογία: «Χρέωση εσωτερικού λογαριασμού»… Επικοινώνησα άμεσα με την Τράπεζα και όπως μου εξήγησαν επρόκειτο περί λάθους.. Τι είδους λάθος; Η χρέωση αφορούσε στο συμβόλαιο με την ασφαλιστική CNP που συνεργαζόταν με την Marfin και η οποία κάλυπτε το στεγαστικό μου όταν το υπέγραψα.. Όταν όμως η Marfin απορροφήθηκε πριν αρκετά χρόνια το συμβόλαιο με την συγκεκριμένη ασφαλιστική διεκόπη αυτόματα και η Πειραιώς ασφάλισε τα στεγαστικά δάνεια σε μια άλλη εταιρεία, την οποία εξοφλώ κανονικά, με ετήσια καταβολή.
Για κάποιο όμως λόγο (που μόνον το … «σύστημα» γνωρίζει) η υποχρέωση εξόφλησης της προηγούμενης ασφαλιστικής (δηλαδή της CNP) «ζωντάνεψε» και παρακρατήθηκε το ποσό αυτό από τον λογαριασμό μου, ενώ φυσικά δεν θα έπρεπε!!!
Μάλιστα, όταν ρώτησα εάν έχει συμβεί και σε άλλους αυτό και εάν τους επιστρέφονται η απάντηση ξεκάθαρη: «Έχει συμβεί κατά κόρον, σε χιλιάδες λογαριασμούς, λόγω του λάθους του συστήματος. Και τα ποσά επιστρέφονται μόνον σε περιπτώσεις όπως η δική σας που το καταλάβατε και μας το εντοπίσατε, γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να ενημερωθούμε αυτόματα εμείς για την λάθος χρέωσης».
Για να μην τα πολυλέω, οι υπάλληλοι που χειρίζονταν την υπόθεσή μου, μου έδωσαν διαβεβαιώσεις ότι αυτό το ποσό θα επιστραφεί: Μάλιστα, μου ζήτησαν για διαδικαστικούς λόγους (αν και δεν κατανόησα πλήρως αυτό το αίτημά τους) να τους αποστείλλω και το Ε9 με τα ακίνητα που διαθέτω!!!
Σε κάθε περίπτωση μου είπαν πως το ποσό αυτό θα επιστραφεί!! Και όμως η ίδια χρέωση επαναλήφθηκε και στις 15 Νοεμβρίου!!! Και όταν διαμαρτυρήθηκα και μου είπαν ότι καθυστερεί λίγο το σύστημα.. είπα και εγώ να τους δώσω χρόνο! Έλα, όμως που το ίδιο ποσό για τον ίδιο ακριβώς λόγο (δηλαδή εκ παραδρομής) μου χρεώθηκε και στις 15 Δεκεμβρίου!!!!
Και μιλάμε για μια περίπτωση που είχα διαπιστώσει το λάθος και είχα αιτηθεί από την τράπεζα την επιστροφή των χρημάτων από την πρώτη στιγμή!! Χρειάστηκε όμως -όπως είπαμε- να επαναλάβουν το… λάθος άλλες δύο φορές, έως ότου αποφασίσουν να μου επιστρέψουν τα χρήματα!
Μαρ. Ν.

 http://www.ignomisou.gr
 
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών