Ιωάννης Μπούγας : η διαδικασία για την κατασκευή του μεγαλύτερου έργου στην Φωκίδα και στη Στερεά προχωρά

 https://scontent.fath7-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/293391570_737378844194821_4604903703479960600_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_eui2=AeGRiYqoOnx2EwNTRZT5xDmCAP25hFLVEa8A_bmEUtURrwxXyO7vHgFcV3uviZFCxQJ4m90INtZ5H8MRJJXRc3Y1&_nc_ohc=giUWAV8Ll68AX8OQ7uM&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=00_AT_wJUWuThw3__xKGzqKUVkGPO1VbshtwenebPdjxsTSIg&oe=62D4751E

Χωρίς να υπεισέρχομαι στην ουσία της απόφασης του Υπουργού Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή για την ανάθεση, κατόπιν ομόφωνης απόφασης της αρμόδιας επιτροπής, στην εταιρεία ΑΒΑΞ ΑΕ της Σύμβασης Κατασκευής του τμήματος Μπράλος-Άμφισσα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Άμφισσα-Αντίρριο, επισημαίνω το γεγονός ότι η έκδοση της απόφασης καταδεικνύει ότι η διαδικασία για την κατασκευή του μεγαλύτερου έργου στην Φωκίδα και στη Στερεά προχωρά, όπως ακριβώς ορίζει ο νόμος, με πλήρη διαφάνεια και εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος.
Και η σημερινή εξέλιξη διαψεύδει αυτούς, που ουδέποτε βοήθησαν, ούτε ποτέ πίστεψαν στην υλοποίηση του έργου, λοιδορούσαν κι επιχειρούσαν να απαξιώσουν όλες τις προσπάθειές μου για τις οποίες ενημέρωνα τους πολίτες της Φωκίδας κι ακόμα και μετά την δημοπράτησή του σπείρουν φήμες για δήθεν προεκλογικές υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα.
Υπενθυμίζω κι επισημαίνω ότι το τμήμα Μπράλος –Άμφισσα αποτελεί τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, ο οποίος συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου Ε-65 και μείζον έργο υποδομής και ανάπτυξης για την Χώρα. Για την κατασκευή του έχει δεσμευθεί ποσό 285.000.000 ευρώ σε βάρος του ενάριθμου έργου 2021ΣΕ07100014 της ΣΑΕ 071.
Προσωπικά, όπως πράττω από το 2004, θα παρακολουθώ καθημερινά κάθε εξέλιξη και θα εξαντλώ κάθε πίεση μέχρι την κατασκευή του δρόμου, που αλλάζει τα δεδομένα στην Κεντρική Στερεά.
 
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών