Οι μέντορες της εκπούστευσης άρχισαν να μολύνουν τις ψυχές των παιδιών στα σχολεία

 xx0118
Σήμερα ο εγγονός μου, μέσα στην εκκλησία μου είπε ότι θα παντρευτεί τον Κωστή…. του είπα ότι δεν γίνεται αυτό γιατί οι άνδρες παντρεύονται γυναίκες και οι γυναίκες άντρες. Μου απάντησε ότι τα κορίτσια άμα θέλουν παντρεύονται κορίτσια και τα αγόρια με αγόρια…στην αρχή τον κοίταζα σαν χαμένη, μετά τον ρώτησα ποιος του το είπε αυτό. Μου απάντησε η δασκάλα μου !!. την εν λόγω
κυρία την γνώρισα στην αρχή της σχολικής χρονιάς,τον Σεπτέμβριο, μια καθώς πρέπει κυρία, υπέρμαχος της Ελληνικής γλώσσας και της έπαρσης της σημαίας στο σχολείο. η κόρη μου θυμήθηκε ότι προχθές που είχαν πάει σε ενα μαγαζί είδε κάποιον κύριο πολύ ευγενικό και της είπε: πολύ ωραίος άνθρωπος, θα τον παντρευτώ….. περιμένω την Δευτέρα για να ξεκαθαρίσω το θέμα με την Νηπιαγωγό γιατί μέχρι τώρα ο εγγονός μου θα παντρευόταν την Βασια, μετά την Σοφία, μετά την Σταυρούλα. τι έγινε και αποφάσισε να παντρευτεί τον Κωστή; και γιατί μου είπε ότι δεν θέλει να γεννήσει γιατί θα πονέσει;ποιος του τα έμαθε αυτά; και κυρίως εάν τα έμαθε από την δασκάλα του, από ποιον πήρε την άδεια, η εν λόγω κυρία να του διδάξει τέτοια πράγματα; Περιμένω με αγωνία την Δευτέρα να τον πάω στο σχολείο και να ζητήσω απαντήσεις. ήταν οι εβδομάδες των ΔΙΑΦΥΛΕΤΙΚΏΝ σχέσεων….. ο εγγονός μου είναι 5 ετών και πηγαίνει στο Νηπιαγωγείο… έχει κάποιος από εσάς παρόμοια εμπειρία;;;
ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ….
ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ……………..



 https://antifimotro.wordpress.com/
 4 Μαρτίου 2017
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών