Δημόσια επιστολή των εκπαιδευτικών Παπακωνσταντίνου - Σκορλέτου για τις ανυπόστατες φήμες σε βάρος τους, μετά την δημιουργία νέων Φροντιστηρίων σε Άμφισσα και Ιτέα... στην Δικαιοσύνη η υπόθεση!





 
 
 
 
 
   ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 
Κωνσταντίνου Παπακωνσταντίνου του Δημητρίου, Μαθηματικού 

  Τις τελευταίες ημέρες, πληροφορήθηκα, προς μεγάλη μου έκπληξη και λύπη, ότι στην τοπική κοινωνία έχει αναπτυχθεί μία έντονη φημολογία περί παύσης λειτουργίας της επιχείρησής μου (φροντιστήριο) και αποχώρησής μου από το επάγγελμα που ασκώ επί τριάντα συναπτά έτη. 

  Ως φερόμενος δε λόγος εμφανίζεται, μεταξύ άλλων, δήθεν σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζω.
   Σεβόμενος τη μεγάλη ανησυχία που έχει προκληθεί στον οικογενειακό, κοινωνικό και επαγγελματικό μου περίγυρο, αισθάνομαι την ανάγκη, για πρώτη φορά στην μέχρι τώρα πορεία μου, να τοποθετηθώ δημοσίως. 

  Πέρα, λοιπόν, από την αυτονόητη διάψευση των ανωτέρω συκοφαντικών διαδόσεων, οφείλω να ενημερώσω ότι έχω προβεί σε όλες τις απαιτούμενες κατά νόμο ενέργειες έναντι αυτής της κακοήθους «επίθεσης» που υφίσταμαι, η οποία μοναδικό σκοπό έχει να με πλήξει σε προσωπικό και κυρίως επαγγελματικό επίπεδο. 

  Ευκαιρίας δοθείσης, θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που σπεύσατε να εκδηλώσετε το ειλικρινές ενδιαφέρον σας για το πρόσωπό μου και να δηλώσω ότι και τη νέα χρονιά θα συνεχίσω να βρίσκομαι στο πλευρό των μαθητών μου. 

   Άμφισσα, 13/7/2018
      Με εκτίμηση 
 ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 
Παναγιώτη Σκορλέτου του Χριστόδουλου, Φυσικού 

    Με αφορμή φημολογία αντίστοιχη με του συναδέλφου και συνεργάτη Κώστα Παπακωνσταντίνου, περί αποχώρησής μου από το επάγγελμα που ασκώ επί τριάντα έτη, με την παρούσα δημόσια τοποθέτησή μου, δηλώνω ότι παραμένω ενεργός στο επάγγελμα του φυσικού. 
 Παρότι και μόνη η ίδρυση του φροντιστηρίου μου αποτελεί διάψευση των ανωτέρω φημών, που στόχο έχουν να σπιλώσουν την ιδιότητά μου ως εκπαιδευτικού, θεωρώ χρέος μου και αυτό τον τρόπο επικοινωνίας. 

  Ευχαριστώ για το ειλικρινές ενδιαφέρον προς εμένα και την οικογένειά μου. 

   Άμφισσα, 13/7/2018 
 Με εκτίμηση 

 

 

 

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2018

ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών