Απάντηση Παπαθωμα σε Παρασκευά για τα κονδύλια τουριστικής προβολής και τις εκτυπώσεις: Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε - Φωκίδα

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ήταν η απάντηση της αντιπεριφερειάρχη τουρισμού κ Φανής Παπαθωμά στο Δρόσο Παρασκευά σχετικά με τα κονδύλια τουριστικής προβολής που με βάση το νόμο Ν2328/95 και το ΠΔ 261/97 το 30% των καταχωρήσεων θα πρέπει να κατευθύνεται στον περιφερειακό τύπο που είναι στα επίσημα Μητρώα της Γενικής Γραμματείας Τύπου .

Πιο συγκεκριμένα, η κα Παπαθωμά προσπαθεί να ρίξει μαύρο πέπλο στο ερώτημα “σε ποιά έντυπα κατευθύνονται οι καταχωρήσεις” καθώς όχι μόνο δεν απαντά ονομαστικά , όπως ζήτησε στην ερώτησή του ο κ Δρόσος Παρασκευάς , αλλά παραπέμπει στη διαφημιστική εταιρία CHOOSE (σσ σε ποιον ανήκει;;;) και στο σκοτεινό διαδίκτυο από όπου δεν μπορεί κάποιος να βγάλει συμπέρασμα (πρέπει να ξέρει το ΑΦΜ των εντύπων που υποτίθεται έχουν γίνει καταχωρήσεις για να το ψάξει στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, πράγμα αδύνατο)
Εκείνο που είναι σαφέστατο είναι ότι εξ όσων γνωρίζουμε καμία από τις γνωστές εφημερίδες της Περιφέρειας δεν έχουν δεχτεί καταχώρηση από την Περιφέρεια
Επιπλέον, σε ότι αφορά τις εκτυπώσεις πάλι η κα Παπαθωμα και ο φορέας που εκπροσωπεί κάτι δεν μας λέει καλά διότι στη σύγχρονη τυπογραφεία δεν χρησιμοποιούνται πλέον μήτρες (ήταν στην εποχή της λινοτυπίας, ούτε καν στην εποχή που ο τυπογράφος έπαιρνε ένα ένα τα γράμματα με το τσιμπιδάκι) και ειδικά στις εγκαταστάσεις του Λαμιακού Τύπου υπάρχουν υπερσύγχρονα μηχανήματα,. Εκτός, βέβαια , και αν με τη λέξη “μήτρα” εννοεί τη μακέτα που όμως σήμερα ο οποιοσδήποτε μπορεί να την πάρει σε ένα φλασάκι και να τη δώσει σε όποιο τυπογραφείο θέλει για να γίνει η εκτύπωση. Και βέβαια αν εννοεί αυτό τότε είναι σαφές ότι αποτελεί δικαιολογία και μάλιστα φτηνή για να καλύψει το γεγονός ότι δεν έγινε διαγωνισμός

Τέλος, να σημειώσουμε ότι ο Δρόσος Παρασκευάς με δήλωσή του δήλωσε απογοητευμένος από την απάντηση και ξεκαθάρισε ότι θα επανέλθει εκ νέου με νέα ερώτηση

Ακολουθεί η απάντηση Παπαθωμα

ΘΕΜΑ: Απάντηση στην από 25/02/2025 ερώτηση του Περιφερειακού Συμβούλου Φωκίδας, κ. Δρόσου Παρασκευά, της παράταξης ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΚΛΕΤΣΟΣ, με θέμα « ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ»

Σε απάντηση της ερώτησή σας με θέμα «ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ», σας παραθέτουμε τα κάτωθι.

  1. Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος τουριστικής προβολής για το έτος 2025 ανέρχεται στο ποσό των 617.000 ευρώ , όπως σχετικά ψηφίστηκε και αναλύθηκε στο από 29-11-2024 Περιφερειακό Συμβούλιο και έχει ήδη αναρτηθεί και όχι στο ποσό του 1.200.000 τον οποίο προφανώς εκ παραδρομής επικαλείστε. Το εν λόγω πρόγραμμα όπως και τα προγράμματα όλων των προηγούμενων ετών , απαιτούν και λαμβάνουν την έγκριση της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, τηρούν απαρέγκλιτα όσα προβλέπονται στις σχετικές εγκυκλίους της ΓΓΕ και του ΠΔ 261/97, με ταυτόχρονη αποστολή του απολογισμού όλων των δράσεων του εκάστοτε προγράμματος, των δαπανών , των αναδόχων αλλά και από το σύστημα e ΠΑΣΙΘΕΑ της ΓΓΕ (σχετική εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης όπου υποβάλλονται υποχρεωτικά οι αιτήσεις εγκρίσεως των προγραμμάτων διαφημιστικής προβολής των φορέων του Δημοσίου).
  2. Σχετικά Ν2328/95 και το ΠΔ 261/97 αντίστοιχα, που αφορούν στην ποσόστωση του 30% επί της διαφημιστικής δαπάνης των φορέων του δημοσίου υπέρ των Περιφερειακών έντυπων ΜΜΕ, όπως ήδη αναφέρθηκε , σαφέστατα και τηρούνται απαρέγκλιτα καθώς δεν εναπόκειται καν στην διακριτική ευχέρεια του φορέα για οποιαδήποτε παρέκκλιση. Για την εν λόγω πράξη έχει ακολουθηθεί η σχετική, εκ του νόμου , διαγωνιστική διαδικασία το 2023 (ανάδοχος εταιρία CHOOSE ανώνυμη εταιρία ολικής επικοινωνίας), έχοντας τηρηθεί όλες οι εκ του νόμου σχετικές προϋποθέσεις , έχει γίνει η προβλεπόμενη κατανομή, έχουν ληφθεί οι απαραίτητες εγκρίσεις από Τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και τον ΕΟΤ, με τα αποτελέσματα να έχουν ήδη αναρτηθεί, όντας στη διάθεση οποιουδήποτε πλέον, όπως επίσης εκ του νόμου προβλέπεται σχετικά.
  3. Σε ότι αφορά στην εκτύπωση των εντύπων , η εν λόγω διαδικασία δεν διενεργείται απαραίτητα ανά έτος καθώς η εκάστοτε εκτύπωση εντύπων δύναται να καλύψει ανάγκες μεγαλύτερες του έτους. Το 2022 η Δημιουργία προωθητικού υλικού ανατέθηκε αρχικά στο τυπογραφείο «Λαμιακός Τύπος» στη Λαμία (Ηρώων 3), καθώς έδωσε την καλύτερη προσφορά και επιπλέον το ότι βρισκόταν στην Λαμία εξυπηρετούσε στην αποφυγή κόστους μεταφοράς των εντύπων το οποίο ήταν μεγάλο. Το 2023 και 2024 επιλέχθηκε εκ νέου το ως άνω τυπογραφείο για τους ανωτέρω λόγους (μεταφορικά), καθώς επίσης για το γεγονός ότι επρόκειτο κυρίως για επανεκτυπώσεις , που σημαίνει ότι η επιλογή νέου τυπογραφείου θα μας επιβάρυνε επιπλέον με το κόστος της «μήτρας» , η οποία υπήρχε ήδη , χωρίς κόστος, στον «Λαμιακό Τύπο». Τα προηγούμενα έτη , λόγω covid, δεν είχαμε προβεί σε εκτυπώσεις .

Με εκτίμηση
Η ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΦΑΝΗ ΠΑΠΑΘΩΜΑ

 

 orapaper.gr

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών