Ευστάθιος Μαρματάκης : ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΥΣΤΗΜΕΝΗ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ , ΓΙΑ 1)ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ και 2) ΤΗΝ ...ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΧΡΕΩΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ κ.α.

 

 ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΥΣΤΗΜΕΝΗ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ , ΓΙΑ

1)ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ και
2) ΤΗΝ ...ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΧΡΕΩΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ κ.α.
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ
Οι κάτωθι αναφερόμενοι , κάτοικοι του Δήμου Δελφών ζητούμε την ακύρωση του προϋπολογισμού που εγκρίθηκε πρόσφατα από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δελφών αναφορικά με την έγκριση των ανταποδοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού και με την εισήγηση-έγκριση της ΔΕΥΑ , για την νέα τιμολογιακή πολιτική που θα ισχύει για πέντε χρόνια και συγκεκριμένα .
Α -ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ κ. ΔΗΜΑΡΧΟΥ
-Εξορθολογισμός των τελών και κατηγοριοποίηση -Αναπροσαρμογή έχει να γίνει 17 χρόνια και το κόστος καυσίμων από τότε έχει διπλασιαστεί -Προβλεπόμενο κόστος δαπανών • ΦοΔΣΑ (+τέλος ταφής)=870.000 ευρώ • Υποστηρικτικές δράσεις (υπάλληλοι κ.α.)=1.600.000 ευρώ • Κόστος μισθοδοσίας (μόνιμων υπαλλήλων)=600.000 ευρώ • Ρεύμα=420.000 • Κόστος καυσίμων=450.000 ευρώ • Κόστος προμήθειας 2 νέων απορριμματοφόρων (leasing)=130.000 ευρώ • Κόστος επισκευών (συνεργεία)=360.000 ευρώ • Λοιπές δαπάνες= 490.000 ευρώ Το σύνολο των παραπάνω δαπανών ανέρχεται στα 4,92 εκατ. Ευρώ Οι λόγοι αύξησης των δαπανών κατά την τελευταία διετία είναι γνωστοί, ενδεικτικά αναφέρω: • Η επιβολή του τέλους ταφής απορριμμάτων • η αύξηση των μισθών, • η αύξηση του κόστους ενέργειας,
Ο Δήμος Δελφών, με βάσει τα νέα δεδομένα καλείται να βρει περίπου 1 εκατ. ευρώ για την κάλυψη των άκρως απαραίτητων δαπανών, τα οποία (δυστυχώς) δεν βρίσκονται με ευχολόγια, παρά μόνο στην παρούσα φάση με συγκεκριμένες αποφάσεις
ΣΤΟΙΧΕΙΑ από την αριθ. 563/2024(ΑΔΑ: ΨΦΞΤΩ9Θ-69Θ) απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής.
ΕΤΟΣ ΕΣΟΔΑ ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΛΣΜΑ ΕΛ/ΜΑ ΣΗΜ/ΣΗ
2020 2.260.000 2.21.000 179.000 - - 2021 2.432.000 2.440.000 - 18.000 2022 2.926.000 2.697.000 229.000 - 2023 2.975.000 2.633.000 342.000 - * 2024 2.125.000 2.052.000 ΜΕΧΡΙ 30.9 2024 2.883.000 3.165.000 - 282.000 >31.12 **
*ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΑΠΑΝΩΝ 2023 , 3.635.000, διαφορά , 1.003.000, απόκλιση 38%
**ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΑΠΑΝΩΝ 2024, 4.647.100, διαφορά ,1.482.100, απόκλιση 46,8%
ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
1)Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ στα 14 χρόνια λειτουργίας του δεν έχει προβεί σε αναπροσαρμογή τελών γιατί τα περισσότερα χρόνια , απολογιστικά ήταν πλεονασματικός 2) Η επίκληση του κ. Δημάρχου για αναγκαιότητα αύξησης των δημοτικών τελών λόγω αύξησης των μισθών των υπαλλήλων δεν είναι ορθή αφού το κόστος της αύξησης των εν ενεργεία υπαλλήλων δε μπορεί να είναι μεγαλύτερο του κόστους μισθοδοσίας των υπαλλήλων που συνταξιοδοτούνται . Είναι γνωστό σε όλους το δεν έχουμε υπαλλήλους 3)ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ καυσίμων , βάσει στοιχείων εξαχθέντων από την ηλεκτρονική σελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης κα ι Ανταποδοτικότητας , με τη μέση ετήσια τιμή , ανήλθε ΕΤΟΣ 2021 2022 2023 2024 ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ 1,439 1,947 1,597 1,7035 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ - + 35,3% - 33% 6,5% Από τη σύγκριση του ανωτέρω πίνακα με τα στοιχεία εσόδων και δαπανών ΑΔΑ ΨΦΞΙΩ9Θ-69Θ , που εμπεριέχονται στην έγκριση , προκύπτει ότι αν και η αύξηση καυσίμων του 2022 κατά 35,3% ΄ήταν υψηλή , δεν επηρέασαν τον αντίστοιχο ισολογισμό , αντιθέτως υπήρξε το έτος αυτό ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 229.000 e !!! Ακόμη και κατά τον απολογισμό του 2024 που παρουσιάζεται έλλειμμα 282.000 e , το εγκεκριμένο ποσό δαπανών για το ίδιο έτος ήταν 4.647.100 . Η διαφορά δηλαδή μεταξύ αυτού του ποσού της πρόβλεψης-έγκρισης και με αυτό που πραγματοποιήθηκε , 3.165.000 είναι 46,8% !!! Προϋπολογισμοί που συντάσσονται χωρίς λογική , χωρίς δεδομένα.
Από τα παραπάνω συνάγεται ότι όλα τα χρόνια που προηγήθηκαν , οι αποφάσεις για τους εγκεκριμένους προϋπολογισμούς καθαριότητας και φωτισμού , βασίζονταν σε …παραφουσκωμένες προβλεπόμενες δαπάνες . 4)Στον προϋπολογισμό δαπανών συμπεριλαμβάνονται δύο ποσά 21.080.000 και 80.000.000 , εφαρμογών smart cities . Αφού ο Δήμος δε μερίμνησε να συμπεριληφθεί στο επιδοτούμενο πρόγραμμα πως επιβαρύνει τους πολίτες ;
ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ 1)Δε λαμβάνεται μέριμνα περιορισμού του κόστους καυσίμων , αλλαγής ελαστικών και αποκαταστάσεις βλαβών οχημάτων . Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το φορτηγάκι καθαριότητας που έχει δωρισθεί στη Δημοτική Κοινότητα Γαλαξειδίου από τις ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ , το οδηγεί υπάλληλος που μένει Ιτέα Η καθημερινή μετάβαση Ιτέα Γαλαξείδι κι αντιστρόφως , έχει περιττό κόστος καυσίμων , φθορά ελαστικών και λοιπών μηχανικών άλλων λειτουργικών μέσων. 2)Δε λήφθηκε μέριμνα συμμετοχής του Δήμου στο πρόγραμμα SMART CITIES , στο οποίο συμμετείχε ο όμορος Δήμος Δωρίδας στον οποίο εγκρίθηκε το ποσόν των 343.000 e !!! Ειδικότερα οι δράσεις έχουν στόχο τη βιώσιμη μετακίνηση, την εξοικονόμηση ενέργειας, την ενδυνάμωση της τοπικής δημοκρατίας, την προστασία από κυβερνοεπιθέσεις, την ενίσχυση των ψηφιακών υποδομών και ευρύτερα τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών, των επιχειρήσεων και της ποιότητας ζωής των πολιτών.
3)Ο Δήμος Δελφών ούτε έχει καταθέσει προτάσεις ούτε έχει προβεί σε ενέργειες για την πρόβλεψη υποδομών του προγράμματος ΠΛΗΡΏΝΩ ΌΣΟ ΠΕΤΆΩ , pay-as-you-throw , ( PAYT) βάσει του οποίου οι χρεώσεις των πολιτών θα γίνονται ανάλογα με την ποσότητα των σκουπιδιών που πετούν και το οποίο θα είναι υποχρεωτικό για το Δήμο από 1.1.2028 . 4)Ο Δήμος Δελφών δεν έχει μεριμνήσει τόσα χρόνια ,αντί του αναχρονιστικού συστήματος που υπάρχει και τα τέλη υπολογίζονται βάσει των τ.μ. της κατοικίας να έχει βρει , μέχρι της εφαρμογής του τέλειου προγράμματος pay-as-yoy-throw , το δικαιότερο σύστημα βασιζόμενο στον αριθμό των πολιτών που στεγάζονται στο ίδιο σπίτι . Αντί λοιπόν ο Δήμος να ζητά στοιχεία από τον ΑΔΜΗΕ για να υπολογιστεί το κόστος των ανταποδοτικών τελών βάσει των τ.μ. , θα πρέπει να ζητήσει και συνεργαστεί με την ΑΑΔΕ για λήψη στοιχείων ανά Α.Φ.Μ. , του αριθμού των ατόμων που μένουν στο ίδιο σπίτι . Είναι δυνατόν να χρεώνεται ένας πολίτης και μάλιστα ηλικιωμένος που μένει σε ένα σπίτι 200 τ.μ. , ενδεικτικά με 250 e το χρόνο που βγάζει μία τσάντα σκουπίδια κάθε 2-3 ημέρες , με τους γείτονες που στο ίδιο σπίτι 80 τ.μ. μένουν 3 ή 4 άτομα και βγάζουν δύο τσάντες την ημέρα ; Οι δεύτεροι πληρώνουν 100e !!! Ποιο είναι το σωστό ; Εδώ έγκειται το δίκαιον του εξορθολογισμού των τελών και της κατηγοριοποίησης Η συνένωση των ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΩΝ Δήμων σε ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΥΣ Δήμους έγινε για τις μειώσεις τους κόστους επιβάρυνσης των πολιτών και για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής τους .
Σε συνέχεια των προαναφερθέντων τεκμηριωμένων στοιχείων κι επειδή ο Δήμος Δελφών δεν έχει ανταποκριθεί στις υπό του νόμου προβλεπόμενες διατάξεις οι οποίες αποβλέπουν στην αναβάθμιση του βιοτικού επιπέδου των πολιτών επιδιώκει διαρκώς , μέσω των υπερκοστολογημένων δαπανών του να καλύψει τις αδυναμίες των στελεχών του να καταρτήσουν ένα τεκμηριωμένο κι αξιόπιστο προϋπολογισμό ανταποδοτικών τελών , ζητούμε την ακύρωσή του τουλάχιστον ως προς την υπέρβασή του σε σχέση με τις δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν το 2024 .
Όπως είναι σε όλους γνωστό , για τη σύνταξη της μελέτης για το θέμα αυτό , δίδονται από το χρήστη , εν προκειμένω τη ΔΕΥΑ , στον μελετητή – αναλυτή όλα τα στοιχεία , προκειμένου ο τελευταίος , μετά από επεξεργασία τους και τις εφαρμοζόμενες εθνικές και πανευρωπαϊκές πολιτικές , να συντάξει και παραδώσει τη μελέτη . Αν τα στοιχεία που θα δοθούν σε αυτόν δεν είναι πλήρη και διεξοδικά τότε και τα αποτελέσματα , μελέτη – εισήγηση δε θα είναι σωστά
Α. ΜΟΝΙΜΗ ΕΤΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ , 12 e + ΦΠΑ , ΩΣ ΤΕΛΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΔΡΟΜΕΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΕΤΡΗΤΩΝ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Η απόφαση για πάγια ετήσια είσπραξη α) αντίκειται στον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ της ΔΕΥΑ , όπου ρητά αναφέρεται ότι για τους νέους χρήστες υπάρχει προκαταβολική χρέωση προμήθειας του μετρητή κι έξοδα σύνδεσης , για δε τους …παλιούς όταν χαλάσει ο μετρητής , το σύνολο εξόδων αντικατάστασης και σύνδεσής του και β) δε δόθηκαν στοιχεία ότι ήδη η ΔΕΥΑ έχει χρηματοδοτηθεί από πρόγραμμα ΑΝΤ. ΤΡΙΤΣΗ για την προμήθεια 12.000 μετρητών αξίας 3.000.000 e , με το λογισμικό τους κι αντικατάσταση …παλιών , χωρίς ν αποκλειστεί νέα μελλοντική χρηματοδότηση , όπως προβλέπεται για τους τρόπους χρηματοδότησης από τις ιδρυτικές πράξεις όλων των ΔΕΥΑ της χώρας. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει το 57,6% του συνόλου των συνδέσεων , 20.828 , του Δήμου Από τα παραπάνω προκύπτει η σκοπιμότητα διπλής είσπραξης από τους πολίτες για τον ίδιο λόγο , ενώ δεν έχει αποφασιστεί ούτε υλοποιηθεί , η τοποθέτηση μετρητών στα πλείστα των ακινήτων που χρησιμοποιεί ο Δήμος Δελφών για τις υπηρεσίες του ούτε η ΔΕΥΑ χρεώνει τον Δήμο γι αυτά αν και είναι ανεξάρτητο νομικό πρόσωπο . Αποτέλεσμα η μείωση των εσόδων να επιρρίπτεται σε βάρος των πολιτών ενώ συγχρόνως δεν εμφανίζονται τα οφέλη από την αντικατάσταση των μετρητών , πραγματική κατανάλωση , μείωση λειτουργικού κόστους .
Β. ΧΡΕΩΣΗ , 50% ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ Η χρέωση αυτή δεν είναι σύννομη γιατί αν και η ΕΕΛ Γαλαξειδίου δε λειτουργεί από το 2011 , αυτό έγινε εμμέσως αποδεκτό το 2017 από το Δήμο , όταν πιστοποιημένο γραφείο ελέγχου της ποιότητας των λυμάτων , είχε διαπιστώσει της είσοδο θαλασσινού νερού στο αντλιοστάσιο 1 κι αμέσως την περίοδο 2018-2019, με ελέγχους , αρχικά με τη συνδρομή της τεχνικής υπηρεσίας της Περιφέρειας και στη συνέχεια από την εξειδικευμένη εταιρία στους βιολογικούς , ΜΥΒΑ . Η είσοδος θαλασσινού νερού έχει σαν αποτέλεσμα τη μη λειτουργία της ΕΕΛ Γαλαξειδίου αφού πλην των προσβολών του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού αυτής και των αντλιοστασίων , το τελικό στάδιο διύλισης των λυμάτων δε γίνεται αφού τα για το σκοπό αυτό βακτήρια , καταστρέφονται !!! Απλώς γίνεται …διάσπαση των ογκωδών λυμάτων .
Για την επίλυση παρεμφερών προβλημάτων της χώρας η πολιτεία αποφάσισε τη χρηματοδότηση των Δήμων ή τις ΔΕΥΑ των Δήμων μέσω προγραμμάτων . Η ΔΕΥΑ του Δήμου Δελφών, ιδρυθείσα το 2019 , συμμετείχε κι ανταποκρίθηκε σε αυτές τις προσκλήσεις από το 2020 κι εγκρίθηκαν για το σκοπό αυτό δύο χρηματοδοτήσεις από το πρόγραμμα ΤΡΙΤΣΗΣ το 2021 . Η μία, για την πλήρη αντικατάσταση κι επισκευή των φρεατίων , σε νέα στεγανά , με σύγχρονη επέκταση του αποχετευτικού δικτύου και η δεύτερη , για πλήρη αντικατάσταση όλου ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού της ΕΕΛ Γαλαξειδίου και λοιπών μελετών κι εποπτείας έργων , συνολικής αξίας 3.396.789.68 .
Εκ των ανωτέρω προκύπτει, χωρίς να επεκταθούμε σε χρόνιες προσβολές του θαλάσσιου συστήματος , ότι οι πολίτες χρεώνονται για υπηρεσίες οι οποίες δεν του προσφέρονται επί δεκατρία χρόνια κι ….επισήμως από το 2019.
Γ. ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΑ α)Εκτός από τις παραπάνω χρηματοδοτήσεις , η ΔΕΥΑ είχε δραστηριοποιηθεί και πετύχει σωρεία εγκρίσεων χρηματοδοτήσεων που ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΑΝ τους χρήστες – καταναλωτές , έγκριση προγράμματος ΤΡΙΤΣΗΣ 1 για τηλεμετρία ελέγχου βλαβών του δικτύου κι ελέγχου στάθμης δεξαμενών , έγκριση μελετών αντιπλημμυρικών έργων Άμφισσας , Προσηλίου , Μοναστηρίου , έγκριση αντικαταθλιπτικού αγωγού στην Ιτέα από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανάκαμψης , έργο ύδρευσης Άμφισσα Γαλαξείδι και Χρισσό -Ιτέα αξίας 26.000.000 e, Βιολογικός Άμφισσας , Διυλιστήρια Άμφισσας , Δίκτυο Αγίου Μηνά και Αγίων Πάντων και πολλών άλλων . Οι χρηματοδοτήσεις αυτές , δεκαπλάσιας τουλάχιστον αξίας εκείνων που προέβλεπε η προηγούμενη πενταετής μελέτη της τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΥΑ για ανεύρεση πόρων , φέρεται ότι οι πλείστες αυτών δε γνωστοποιήθηκαν στο μελετητή . Τα δε έργα από αυτές θα επιφέρουν με βεβαιότητα ,σημαντικότατη μείωση λειτουργικού κόστους κι ιδιαίτερα το της ενέργειας που η μεταφορά νερού από το Χρισσό στο Γαλαξείδι θα ελαχιστοποιηθεί , λόγω υψομετρικής διαφοράς . Με δεδομένη την έλλειψη επαρκούς ενημέρωσης του μελετητή , ο τελευταίος στις προβλέψεις δημιουργίας παγίων για χρηματοδοτήσεις έργων προβαίνει , για ανεύρεση χρηματοδοτικών πόρων , σε εισήγηση εγκρίσεων αύξησης των συντελεστών χρέωσης των καταναλωτών , τους σίγουρους χρηματοδότες χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τα αποτελέσματα εκ της υλοποιήσεως των υπερδεκαπλάσιων χρηματοδοτήσεων για έργα . β)Αφού το κόστος ενέργειας αντιπροσωπεύει το 58 % περίπου του συνολικού λειτουργι-κού κόστους της ΔΕΥΑ όπως αναφέρει ο μελετητής , η ΔΕΥΑ δεν έχει λάβει τα αναγκαία μέτρα μείωσής τους αν κι έχει προ διετίας περίπου αποφασίσει τη χρήση-τοποθέτηση φωτοβολταικών σε στέγες κτιρίων της που δεν προσβάλουν το Δελφικό τοπίο . γ) Ενώ η ετήσια χρέωση κυβικών νερού της ΔΕΥΑ από την ΕΥΔΑΠ εδώ και πολλά χρόνια , κυμαίνεται ετησίως από 3.100.000- 3.400.000 , η αντίστοιχη χρέωση των πολιτών από τη ΔΕΥΑ , κυμαίνεται από 2.000.000 – 2.120.000 . Αν και έχουν γίνει πάρα πολλές παρεμβάσεις βλαβών και αντικαταστάσεις αγωγών με σύγχρονους ανθεκτικούς σωλήνες , οπότε υπάρχει σημαντικό ποσοστό μείωσης απώλειας νερού , δεν έχουν γίνει αποτελεσματικές ενέργειες ώστε να εντοπιστεί που οφείλεται αυτή η μεγάλη διαφορά που αποτελεί το 33% περίπου του συνολικού κόστους αγοράς από την ΕΥΣΑΠ κι η οποία καταλήγει σε βάρος των χρηστών . Επισημαίνεται ότι εδώ και χρόνια δεν ολοκληρώθηκαν σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες έλεγχοι εντοπισμού απώλειας νερού ούτε υποκλοπής του . Αποτέλεσμα ο πολίτης να χρεώνεται για νερό που δεν καταναλώνει . δ)Στα πλείστα των ακίνητων του Δήμου δεν έχουν τοποθετηθεί μετρητές οπότε η ΔΕΥΑ δεν εισπράττει αν και είναι ανεξάρτητο νομικό πρόσωπο , χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εισπράττει κι από εκεί που υπάρχουν μετρητές . Γιατί λοιπόν τα …κόστη από τις προαναφερόμενες παραλείψεις οφειλομένων ενεργειών της ΔΕΥΑ να τις επιβαρύνεται ο πολίτης ;
Ύστερα από τα παραπάνω κι ααφού μάθαμε τις αποφάσεις από τις 10-12 Δεκεμβρίου ζητούμε
- Την ακύρωση της απόφασης της πάγιας χρέωσης των καταναλωτών -χρηστών ή την έγκρισή της μόνο για τον πρώτο χρόνο , για απόκτηση παγίου προμήθειας των υπόλοιπων μετρητών νέας τεχνολογίας .
- Την πλήρη αποκοπή του ποσοστού 50% επί της κατανάλωσης νερού για την αποχέτευση από 1.1.2025 , επιφυλασσόμενοι για την άσκηση παντός νόμιμου δικαιώματός μας ή το πολύ τον περιορισμό καταβολής της φερόμενης υποχρέωσης των πολιτών- χρηστών , από το ποσοστό 50% σε 5% , για την απλή λειτουργία …κατατεματισμού των λυμάτων ώστε αυτά να μην καταλήγουν αυτούσια στη θάλασσα . Η αποκοπή αυτή θα ισχύει μέχρι την ημερομηνία παραλαβής και καλής λειτουργίας των προγραμματισμένων έργων , φρεάτια οδού Οιάνθης , αντλιοστάσια και ΕΕΛ Γαλαξιδίου και - Η νέα τιμολογιακή πολιτική , βασισθείσα σε ελλιπή στοιχεία ,ότι οι εγκεκριμένες μελέτες ήταν δεκαπλάσιες των προβλέψεων που είχαν γίνει στην προηγούμενη πενταετή μελέτη καθώς και τα …ευεργετικά αποτελέσματα από την υλοποίηση των έργων από τις χορηγήσεις αυτές , έχει σαν αποτέλεσμα να είναι λανθασμένη
-Δεν είναι αποδεκτή κι ούτε πειστική η εγκριθείσα τιμολογιακή πολιτική , βασισμένη σε λανθασμένα στοιχεία , διογκωμένες δαπάνες κι ανεξερεύνητες απώλειες του 33% του εισερχόμενου νερού . Νερού που αγοράζεται από την ΕΥΔΑΠ στην τιμή των 0,084 λεπτά και να καταλήγει στο μικροκαταναλωτή , με μεσοσταθμική τιμή 0,30 λεπτά !!! - Τα στελέχη της ΔΕΥΑ , που εισηγήθηκαν κι εγκρίθηκε αύξηση των εξόδων κινήσεώς τους , ας μεριμνήσουν α) να μειώσουν μέρος των εξόδων τους όπως και τα έξοδα κινήσεως β)να μειώσουν το λειτουργικό κόστος ενέργειας της ΔΕΥΑ , εκτός της τοποθέτησης φωτοβολταικών , με προβλεπόμενους από την ιδρυτική πράξη , τρόπους χρηματοδότησης , όπως έκανε η προηγούμενη διοίκηση (υπουργεία Ανάπτυξης κι Επενδύσεων , Εσωτερικών κ.ά. ) . γ) να μεριμνήσουν τι γίνεται με τη φερόμενη απώλεια του 33% του νερού και δ) να χρεώνουν όλους όσους προβλέπει ο νόμος
-
- Κύριοι , μπορεί από τυπικής απόψεως να θεωρηθεί ορθή η όλη διαδικασία εγκρίσεως της νέας τιμολογιακής πολιτικής αλλά ..πάσχει , σύμφωνα με τα προαναφερόμενα , τύποις και ουσίας κι επειδή είναι πλασματική κι άδικη ζητούμε τη δική σας … παρέμβαση .
-
-
- Γαλαξείδι 20 Δεκεμβρίου 2024 
ΝΕΟΤΕΡΟ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών