Περηφάνια και προκατάληψη παρτ 2023.....(Μία) βιβλιοθήκη από τον τόπο σου

 
Αντί καλημέρας.
Πριν μήνες, συνέβη αυτό και ακόμα μου "χτυπάει" κάπως...
Περηφάνια και προκατάληψη παρτ 2023
(Μία) βιβλιοθήκη από τον τόπο σου:
"Κάνουμε παρουσιάσεις βιβλίων... Ξέρετε, δίνουμε μάλιστα προτεραιότητα και σε ανθρώπους από την περιοχή"…
Απαντώ:
"Α, πολύ ωραία, έχω πολλούς συνεργάτες και συγγραφείς που θα ήθελαν να προσφέρουν, να παρουσιάσουν το βιβλίο τους και γνωρίσουν τη Φωκίδα... τα έχω εικονογραφήσει εγώ, που ξέρετε είμαι από την περιοχή..."...
"Α, σας ξέρουμε κυρία Μαρκάτου, δεν είστε ακριβώς από τον τόπο μας, εσείς είστε άλλο πράγμα"...
Η συζήτηση εν ολίγοις, τελειώνει εκεί. Από μια βιβλιοθήκη, πάνω από όλα βιβλιοφιλική.
Για ενημέρωση: Την ίδια απάντηση ότι δεν είμαι από την περιοχή έλαβα σε ηλικία 15 χρόνων, όταν δόθηκαν αριστεία σε όλα τα "παιδιά του Τόπου", για τις επιδόσεις τους στο σχολείο πλην εμού, γιατί δεν ήμουν λέει δική τους... 19,2 τότε, αλλά όχι "Άριστη", αλλά είπαμε προτιμώ το "μέτρια", ακούγεται πιο εύηχο. Είναι πολύ πιο ανθρώπινο. Έχουμε μπλέξει με πολλούς "άριστους " και "πεφωτισμένους" τελευταία... Είναι από τις φορές που σε "τόσο φως" προτιμώ να κάθομαι στη σκιά...
Προς ενημέρωση δύο: Από τα 8 μου χρόνια ζω στη Φωκίδα, που μετακομίσαμε. Και καταγόμαστε από το Γαλαξίδι (η γιαγιά μου) και τα ξαδέρφια μας όλα... Γνωστά επώνυμα της περιοχής. Επειδή φέρουμε όμως, σαν παιδιά το πατρώνυμό μας, τι να κάνουμε, στιγματιζόμαστε και πληρώνουμε τον ρατσισμό από παιδιά για το μίσος και τη μισαλλοδοξία κάποιων...
Τρία: πρέπει να ήμουν 20 χρόνων. Έκανα την πρώτη ατομική μου έκθεση στην ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ, που επαναλαμβάνω έζησα και κατάγομαι. Όπως όριζε το πρωτόκολλο ( άλλο που για λόγους φαβοριτισμού και νεποτισμού, τυγχάνουν άλλοι, ευνοϊκότερης μεταχείρισης... γιατί είπαμε, "είναι από τον Τόπο", εγώ δεν είμαι) πλήρωσα 150 ευρώ για να εκθέσω τα έργα μου για μια ώρα... Ευτυχώς γιατί σαν φοιτήτρια... που να τα βρω τόσα... ο Πολ. Σύλλογος Σερνικακειου αλλά και των Γυναικών του χωριού, που μεγάλωσα και έζησα τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου, με βοήθησε οικονομικά και με στήριξε για να μην κοπούν τα φτερά μου.🌸
Επανέρχομαι στο πρώτο κομμάτι: Ο,τι λάμπει δεν είναι χρυσός, και ο,τι λέει πως αγαπά τα βιβλία "αλλά με μια προτεραιότητα", δεν είναι βιβλιοφιλία αλλά προκατάληψη, ρατσισμός και φαβοριτισμός.
Κυρία μου,
έχω συνεργαστεί με πόσες βιβλιοθήκες σε Ελλάδα και εξωτερικό, σχολεία, ανθρώπους με όνειρα και μεράκι να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ. Κανένας δεν με ρώτησε "Τίνος είσαι εσύ" ή με απεριψε γιατί δεν ήμουν "Δική τους"... και ας ήμουν...
Αν κάτι δεν πάει καλά, είναι τα μυαλά που κουβαλάμε. Αλλάξτε, γιατί διώχνετε νέα παιδιά, γιατί θα μείνετε εσείς και εσείς και να δω τι θα κάνετε μετά...
Υγ2. Όποια βιβλιοθήκη ενδιαφέρεται για παρουσιάσεις βιβλίων και δράσεις, δια ζώσης και διαδικτυακές μπορεί να μου στείλει μήνυμα. Ετοιμάζουμε για τη νέα σεζόν πολλά πραγματάκια και οι άνθρωποι που δουλεύουμε μαζί, αγαπούν αυτό που κάνουν και θα χαρούν να το μοιραστούν μαζί. 🌸📚🎈🧡🩷❤️🩷📚
Αυτά για καλημέρα!
 
 

Vivi Markatos Heinemann

 

ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΒΗ ΜΑΡΚΑΤΟΥ !

http://amfissanewz.blogspot.com/2023/03/blog-post_72.html


 ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΒΗ ΜΑΡΚΑΤΟΥ ! ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΔΙΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΛΗΣ ΠΡΕΣΒΕΩΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΕΛΦΩΝ .

ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών