ΑΝΝΑ - ΜΙΣΕΛ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ : ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !


Φίλες και φίλοι,
Θα μοιραστώ μαζί σας μια προσωπική ιστορία για την πολιτική μου διαδρομή.
Ξεκίνησα την ενασχόλησή μου με τα κοινά, ως Δημοτική Σύμβουλος στα Γιάννενα, όπου εκλέχθηκα με 457 ψήφους, τελευταία στην κατάταξη, με διαφορά μίας μόνο ψήφου.
Μία ψήφος υπήρξε για μένα καθοριστική για το πολιτικό μου μέλλον.
Οι πολίτες των Ιωαννίνων με επανεξέλεξαν στο Δημοτικό Συμβούλιο με 1.635 ψήφους.
Είχα την τιμή να είμαι η πρώτη γυναίκα Αντιδήμαρχος του Δήμου Ιωαννιτών και η πρώτη γυναίκα Βουλευτής του νομού Ιωαννίνων, το 2012, με 5.487 ψήφους, όπως και η πρώτη γυναίκα Εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.
Επανεκλέχθηκα στη Βουλή των Ελλήνων το 2015, στην εκλογική Περιφέρεια Β’ Αθηνών, με 25.283 ψήφους.
Σήμερα, υπηρετώ την Ελλάδα στο Ευρωκοινοβούλιο, όπου εκλέχθηκα το 2019 με 225.211 ψήφους.
Και όλα αυτά ξεκίνησαν από αυτήν τη μία ψήφο. Ένα γεγονός που με σημάδεψε για μια ζωή.
Στις εκλογές της 21ης Μαΐου, σας ζητώ να ψηφίσετε τη Νέα Δημοκρατία, για να πάμε σταθερά, τολμηρά, μπροστά.
Μία ψήφος άλλαξε τη ζωή μου.
Μία ψήφος μπορεί να αλλάξει και τη δική σας ζωή.

Μία ψήφος στον Κυριάκο Μητσοτάκη
θα αλλάξει την Ελλάδα.


ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών