Μήνυμα του Βουλευτή Φωκίδας για το αποτέλεσμα των εκλογών της 21ης Μαΐου

 

Η χθεσινή μεγάλη νίκη που κατήγαγε η ΝΔ μάς γεμίζει με χαρά κι υπερηφάνεια, αλλά κυρίως με ευθύνη. Ένα τόσο καθαρό αποτέλεσμα, που ανανεώνει εντυπωσιακά την εμπιστοσύνη των Ελλήνων στο πρόσωπο του Κυριάκου Μητσοτάκη, αποτελεί για εμάς αφορμή να εντείνουμε τις προσπάθειές μας και να αρθούμε στο ύψος των προσδοκιών των ψηφοφόρων για μια πιο ισχυρή και αυτοδύναμη Ελλάδα.

Την προσπάθεια του Κυριάκου Μητσοτάκη και της ΝΔ στήριξε κι επιδοκίμασε η ευρεία πλειοψηφία των πολιτών της Φωκίδας, προσβλέποντας στη συνέχιση του έργου μας για τον τόπο μας.

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω και να εκφράσω την βαθιά ευγνωμοσύνη μου προς τους συμπατριώτες μου για την εξαιρετική τιμή που μου έκαναν να ανανεώσουν στο πρόσωπό μου την εντολή εκπροσώπησης της Φωκίδας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, μαζί με όλους τους συμπολίτες μου, πέρα από ιδεολογίες και προσωπικές επιλογές, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, για να αξιοποιήσουμε κάθε ευκαιρία για τον τόπο μας και ν΄αλλάξουμε οριστικά την πορεία του για μας, αλλά κυρίως για τις επόμενες γενιές, ώστε να μπορούν να ζουν και να προοδεύουν στην Φωκίδα μας.

Διεκδικούμε όλοι μαζί αυτοδύναμη Ελλάδα και πιο ισχυρή Φωκίδα!

ΙΩΑΝΝΗΣ Δ. ΜΠΟΥΓΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ

ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών