Ευστάθιος Μαρματάκης : Το ενδιαφέρον μου για τα κοινά είναι συνεχές.....

 

Επειδή είναι αρκετοί συμπολίτες που μου λεν ότι δεν ασχολούμαι πλέον με τα κοινά, δε ... μοιράζω ανακοινώσεις και δε δημοσιεύω συχνά όπως παλιά , σας γνωρίζω ότι ο εκτυπωτής μου έχει χαλάσει εδώ κι έξη μήνες.
Το ενδιαφέρον μου για τα κοινά είναι συνεχές, το ότι δε δημοσιεύω όλες τις αιτήσεις μου δε σημαίνει τίποτε.
Ετεροχρονισμένα λοιπόν δημοσιεύω ενέργεια μου για την επαναλειτουργία του ΠΑΡΘΕΝΑΓΩΓΕΙΟΥ, πιστευοντας ότι θα εινα και η τελευταία .
ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κι αν απαιτούνται λοιπές εργασίες για την αίθουσα, τη λειτουργείς ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ από πρώτη Σεπτεμβρίου έως τριάντα μια Μαΐου και μετά τη θερινή σαιζόν, την κλείνεις για εργασιες. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΣΟΣΜΙΑ
ΑΙΤΗΣΗ Γαλαξείδι 13 Σεπτεμβρίου 2022 Προς την Διεύθυνση Κοινωφελών Περιουσιών Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας –Στερεάς Ελλάδας Λάρισα
Θέμα : Τεχνικά έργα στο κτίριο του Κοινωφελούς Ιδρύματος Δημοτικού Θεάτρου – ΠΑΡΘΕΝΑΓΩΓΕΙΟ - έγγραφό μου 8 Αυγούστου 2022 - απαντητικό σας έγγραφο 6 Σεπτεμβρίου 2022 Σε συνέχεια της αλληλογραφίας και της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας θα ήθελα να σας επισημάνω τα παρακάτω με σύγχρονη επίκληση των όσων αναφέρει ο Πρόεδρος του Ιδρύματος κι όχι να τα αμφισβητήσω. – Ο κ. Πρόεδρος , τον Ιούνιο , μου γνώρισε ότι ο λόγος μη παραχώρησης της αίθου-σας ήταν η εκτέλεση τεχνικών εργασιών που μάλλον θα είχαν αρχίσει από το 2021 - η προς εσάς απαντητική του επιστολή του Ιδρύματος , 30/8/ , ενέχει δύο στοιχεία α) ότι είχαν τελειώσει οι εργασίες ενός συγκεκριμένου έργου και β) είναι μία γενική και αόριστη απάντηση η οποία μπορεί να ερμηνευτεί κατά το δοκούν , η αίθουσα μπορεί να είναι προς διάθεση μετά από έξη μήνες , εάν βρούμε χρήματα αλλά μπορεί και μετά από τρία ή τέσσερα χρόνια - και το σπουδαιότερο είναι ότι δε μου απαντάτε στα ερωτήματά μου Και τα ερωτήματα είναι , βάσει ποιας μελέτης , ποιο το κόστος της και το κόστος όλων των εργασιών που έγιναν αφού το Ίδρυμα δεν έχει χρήματα ; Για να γίνει το έργο βρέθηκαν χρήματα , γιατί δεν εμφανίζονται στα επίσημα βιβλία ; Προβλέπεται από το νόμο οι διοικούντες τα Ιδρύματα να κάνουν ότι θέλουν χωρίς οι ενέργειές τους να αναφέρονται σε αποφάσεις , συμβάσεις και καταχωρήσεις των πόρων στα οικεία βιβλία, ενημέρωσής σας κ.τ.λ. ; Αν ναι δεν υφίσταται πρόβλημα . Αλλά νομίζω ότι οι διατάξεις του νόμου αναφέρουν τα αντίθετα. Εργασίες όμως συγκεκριμένου έργου έγιναν , αποξήλωση ψευδοροφής , κατασκευής νέας και βάψιμό της . Για το λόγο μάλλον αυτόν έχουν απομακρυνθεί από την αίθουσα 200 περίπου καθίσματα . Έλεγχος από Τεχνικό Τμήμα στήριξή σας δε μπορεί να γίνει για το κόστος του έργου; κι εσείς στη συνέχεια να ζητήσετε γιατί δεν ενημερωθήκατε , γιατί η δωρεά ή χορηγία δεν έχει καταχωρηθεί στα βιβλία ; Και για να αποφευχθεί η διαιώνιση της διάθεσης της αίθουσας μήπως το ίδιο Τεχνικό Τμήμα θα μπορούσε να συντάξει μελέτη- έκθεση των επί πλέον εργασιών που απαιτούνται και δεν είχαν προβλεφθεί όπως αναφέρει ο κ. Πρόεδρος ; Σκοπός της προσφυγής μου δεν είναι άλλος παρά η παράδοση του κτιρίου στο συντομότερο χρονικό διάστημα με σύννομες διαδικασίες . Άλλωστε προ ετών, μετά από μελέτη , είχα αναδείξει ότι το ΠΑΡΘΕΝΑΓΩΓΕΙΟ είναι Ίδρυμα και βάσει των ισχυόντων διατάξεων του νόμου θα μπορούσαν να συντομεύσουν το χρόνο επισκευαστικών εργασιών κι όχι να τον διαιωνίσουν.
Με εκτίμηση - Ευστάθιος Μαρματάκης
 
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών