ΧΑΡΗΣ ΜΑΡΚΑΤΟΣ : ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΑΜΕΣΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ !

 


 ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΑΜΕΣΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ !

 Έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια και να έρθει από την Αθήνα η υπουργός για να ακουστεί και να υιοθετηθεί η αυτονόητη πρόταση μου για την σύνδεση των 2 μουσείων των Δελφών και της Άμφισσας. .  Τα αυτονόητα είναι ζητούμενα σε αυτόν τον τόπο ! 

Μπράβο στην υπουργό πολιτισμού Λίνα Μενδώνη που αμέσως μόλις άκουσε την πρόταση μου έδωσε την εντολή να υιοθετηθεί άμεσα !

 Μπράβο υπουργέ μου ! 

Υ.Σ .. Πουθενά δεν είδα να αναγράφεται κάτι για την παρέμβαση μου και την πρόταση μου κατά την επίσκεψη της υπουργού όπου παρευρέθη σε σύσκεψη φορέων για θέματα αρμοδιότητάς της, η οποία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δελφών.

 Για αυτόν τον λόγο.. Ευχαριστώ τα άλλα μέσα μαζικής ενημέρωσης του τόπου !


 



 


 



ΧΑΡΗΣ ΜΑΡΚΑΤΟΣ 

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ .....  http://amfissanewz.blogspot.com/2021/09/blog-post_56.html

ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών