Με λένε Αφροδίτη και είμαι 32 ετών. Πριν από 4 χρόνια γνώρισα τον Μ, 52 ετών

 http://www.gomenilikia.gr/wp-content/uploads/2015/11/PicMonkey-Collage1.jpg
Με λένε Αφροδίτη και είμαι 32 ετών. Πριν από 4 χρόνια γνώρισα τον Μ, 52 ετών και είχαμε ένα σύντομο αλλά έντονο σεξουαλικά ειδύλλιο, για 3 περίπου μήνες. Ο Μ ήταν χωρισμένος, αλλά όπως αποδείχτηκε αρκετά μπερμπάντης και δεν έπαιρνε σοβαρά τίποτα! Για το λόγο αυτό, καθώς επίσης και για το γεγονός ότι ήταν πολύ κτητικός και κακότροπος, έδωσα τέλος σ αυτή την περιπέτεια.

Πριν 8 μήνες γνώρισα τον Π και αρχίσαμε να βγαίνουμε. Με τον Π ταιριάζουμε πάρα πολύ και από πολύ νωρίς σκέφτηκα ότι η σχέση μας μπορεί να οδηγήσει κάπου! Ο Π είναι 3 χρόνια μικρότερος μου δηλαδή 29, αλλά πολύ ώριμος για την ηλικία του και πολύ όμορφος επίσης.
Το σοκαριστικό γεγονός συνέβη μια εβδομάδα πριν, σε ένα καφέ όπου καθόμουν με τον Π και χτύπησε το τηλέφωνο του και εμφανίστηκε το γνώριμο πρόσωπο του Μ και στην οθόνη εμφανίστηκε η λέξη ΠΑΤΕΡΑΣ!
Κόντεψα να πάθω έμφραγμα. Ήξερα το επίθετο ότι ήταν το ίδιο, αλλά επειδή είναι πολύ κοινό, ούτε πέρασε ποτέ η σκέψη ότι παίζει συγγένεια από το μυαλό μου.
Δεν έχω πει τίποτα στον Π όλες αυτές τις μέρες, αλλά έχω χάσει τον ύπνο μου και εκείνος έχει καταλάβει ότι κάτι τρέχει και με ρωτάει συνέχεια. Είμαι σε πανικό.


 http://www.gomenilikia.gr
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών