Χάρης Μαρκάτος : Κύριε Δήμαρχε, Σας ενοχλεί που κατεβαίνω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος;

 https://scontent.fath4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/56917826_2147345178690802_4457253206510010368_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent.fath4-2.fna&oh=1ba564565228f22c7d55b33ed1ea4542&oe=5D36AF18

Κύριε Δήμαρχε,
Σας ενοχλεί που κατεβαίνω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος;
Να σας θυμίσω Δήμαρχε μου ότι έχετε φιλοξενηθεί στην εκπομπή μου αρκετές φορές ... 

Να σας θυμίσω τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου που έχω καταγράψει και έχω μεταδώσει από την εκπομπή μου χωρίς μοντάζ! Τώρα αν σας ενόχλησαν τα σχόλιά μου ουδέποτε αρνήθηκα την παρέμβαση την δική σας ούτε κανενός άλλου!
Αυτό λέγεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ! Αντιθέτως δέχτηκα άηθη επίθεση μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο επειδή είχα το θάρρος της γνώμης ενός ενεργού πολίτη! Τα ξέρετε ! Αυτό είναι ρατσισμός !
Όλα υπάρχουν καταγεγραμμένα το θέλετε η δεν το θέλετε! Η απαξίωση του Δημοτικού Συμβουλίου βολεύει ! Τέλος, ο κόσμος είναι αυτός που θα μας κρίνει ... εμένα γι'αυτά που έχω πει και εσάς για τις πράξεις,τις ενέργειες και τις παραλήψεις σας .
Επί την ευκαιρία πείτε μας ο πτωχευμένος Δήμος Δελφών πού τα χρωστάει τα τόσα εκατομμύρια ευρώ; Σε ποιόν και τί έργα έγιναν με αυτά τα χρήματα;Τα εκατομμύρια της περιουσίας των ιδρυμάτων Άμφισσας που έχουν χαθεί; Ο κόσμος θέλει να μάθει , θέλει απαντήσεις , θέλει ΑΛΗΘΕΙΕΣ !

http://fokisonline.blogspot.com/2015/11/blog-post_28.html 
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών