ΣΟΚ: Καταγγελία του Προέδρου της Τ.Κ. Αθ. Διάκου, Θανάση Μαστροκωστόπουλου , για "κυνήγι μαγισσών" προς την οικογένειά του από τον Δήμαρχο Δελφών και την Αντιδήμαρχο Καλλιέων…!


Προς τα ΜΜΕ του Νομού  
Ιστορικό:

 
    Ο ελεγκτής δημόσιας διοίκησης ζήτησε εξηγήσεις από τον δήμαρχο Δελφών μετά από καταγγελία για την τέλεση παράνομων διαδικασιών στην παραχώρηση κοινόχρηστων χώρων της τοπικής κοινότητας Αθανασίου Διάκου.

    Ούτε λίγο ούτε πολύ ο δήμαρχος στο απαντητικό του υπόμνημα προς τον ελεγκτή, με μία λογική μπλέντερ, ανακατεύει πρόσωπα και καταστάσεις (μεταξύ αυτών και εμένα) και δεν απαντά ποτέ στο ερώτημα που του τίθεται.


Και απαντώ.


  Ποτέ δεν συμμετείχα στις διαδικασίες παραχώρησης κοινόχρηστων χώρων, ενώ υπήρχε έντονη πίεση, μέσω ενός ασύντακτου υπομνήματος με δόλιο περιεχόμενο της Αντιδημάρχου δημοτικής ενότητας  Καλλιέων,  προκειμένου να γνωμοδοτήσει σχετικά το τοπικό συμβούλιο για την παραχώρηση κοινόχρηστων χώρων.

  Σε απάντησή μου αναφέρω μεταξύ άλλων, ότι δεν είναι δυνατόν να γνωμοδοτήσουμε για μία ήδη δρομολογημένη υπόθεση από την τεχνική υπηρεσία.

  Αλλά και όταν τελικά ήρθε το θέμα προς συζήτηση στο συμβούλιο απείχα διότι ήταν ηλίου φαεινότερον ότι πίσω από μία τέτοια κίνηση κρύβονταν άλλες σκοπιμότητες.

 Επιπλέον όφειλε να γνωρίζει ο δήμαρχος, μιας και απάντησε στον ελεγκτή, ότι εγώ δεν έχω κανένα κατάστημα στην κατοχή μου, αντίθετα είμαι συνταξιούχος από το 2009.

  Είναι Απαράδεκτο ο δήμαρχος να απαντά με αυτό τον τρόπο στον ελεγκτή δημόσιας διοίκησης και να εμπλέκει την οικογένειά μου στις πολιτικές διαφωνίες που έχουμε, από τη στιγμή που το συγγενικό μου περιβάλλον δεν έχει καμία εμπλοκή με τα κοινά.

  Είναι ανέντιμο να κατηγορεί τους συναδέλφους του πρώην Δήμαρχος, για δήθεν ευνοϊκή συμπεριφορά απέναντί μου ενώ είμαι μόνο πρόεδρος της κοινότητας και δεν ασκώ καμία επαγγελματική δραστηριότητα, και όλο αυτό έγινε για να εξυπηρετήσει ο ίδιος ρουσφέτι κομματάρχη του.

    Καταλαβαίνω τη σύγχυση του δημάρχου μιας και η θητεία του μετράει αντίστροφα.

  Όμως είναι αδιανόητο να χρησιμοποιεί αντιπολιτευτικές κορώνες σε ένα έγγραφο που προορίζεται για άλλους σκοπούς, με τα πλέον ανήθικα μέσα, για να δικαιολογήσει τις δικές του αλλά και της αντιδημάρχου του παράνομες ενέργειες.

   Θα ήταν τίμιο από μεριάς του δημάρχου να μην κάνει χτυπήματα κάτω από τη ζώνη στοχεύοντας “γυναικόπαιδα” και να απαντήσει επί της ουσίας στον ελεγκτή δημόσιας διοίκησης, αναγνωρίζοντας έτσι τις δικές του επιλογές και των συνεργατών του.

  Θα παρακαλέσω, λοιπόν, τον δήμαρχο να αρκεστεί στα διοικητικά του καθήκοντα και να μην αναφέρεται στην οικογένειά μου στα δημόσια έγγραφα που αποστέλλει.

   Ας ξεχωρίσει επιτέλους, τη θεσμική του θέση από την προσωπική και αδικαιολόγητη εμπάθεια του για μένα.

  Όσο αφορά τους υπαινιγμούς που άφησε εντέχνως να πλανώνται στο κείμενό του, για εν ενεργεία συμβούλους, την απάντηση θα την λάβει από τους δημότες στις 26 Μαΐου 2019, τόσο ο ίδιος όσο και η δημοτική του αρχή, όπου οι ψηφοφόροι θα τους δώσουν οριστικό διαζύγιο με τις καρέκλες που νομίζουν ότι έχουν παντρευτεί, εκλέγοντας άλλο δήμαρχο από την πρώτη Κυριακή.

  Για την απόδειξη των παραπάνω παραθέτω το κείμενο του δημάρχου προς τον ελεγκτή δημόσιας διοίκησης αλλά και την δική μου απάντηση όταν μου ζητήθηκε να λάβω απόφαση για τους κοινόχρηστους χώρους…
(επισυνάπτονται)



 Ο Πρόεδρος 
της Τ.Κ.  Αθ. Διάκου
Αθανάσιος Μαστροκωστόπουλος






Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών