Πολιτικό διάγγελμα Φουσέκη : «Αθωώθηκα πανηγυρικά»


«Αθωώθηκα πανηγυρικά»
-«Να ευχαριστήσω όλους εσάς που ξέρατε ότι ο επί δεκαέξι συνεχόμενα χρόνια, Δήμαρχος και Νομάρχης σας, τίμησε την εμπιστοσύνη και την αγάπη σας». -Δίνει υπερκομματική διάσταση στην πολιτική του πορεία και καθαρό στίγμα επανόδου του.


 Ο πρώην Δήμαρχος και Νομάρχης Φωκίδας Νίκος Φουσέκης επανέρχεται πολιτικά και αυτό είναι καθαρό πια και από την επιστολή που απέστειλε μετά την αθώωτική απόφαση του τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λαμίας, με την οποία δίνει το στίγμα της πολιτικής του επανόδου.


Ο κ. Φουσέκης δείχνει μεγαλοψυχία για όσα υπέστη, μέχρι την τελική του δικαίωση, ενώ αποδίδει την περιπέτειά του σε ανθρώπους που είτε κινήθηκαν από πολιτική μικρότητα και εμπάθεια είτε από προσωπικά επαγγελματικά ελατήρια. 

Παράλληλα δίνει ένα χαρακτήρα υπερκομματικό στην πολιτική του πορεία, αναφέροντας στις ευχαριστίες του «όλους εσάς, σε οποιαδήποτε πολιτική παράταξη και αν ανήκετε, που ούτε μια στιγμή δεν πιστέψατε τις συκοφαντίες».
Σε κάθε περίπτωση το πολιτικό σκληνικό αλλάζει στη Φωκίδα μετά από αυτή την εξέλιξη και το μόνο σίγουρο είναι ότι οι εξελίξεις αρχίζουν να γίνονται ενδιαφέρουσες. 

Αναλυτικά η ανοικτή επιστολή του κ. Φουσέκη αναφέρει τα εξής:

ΑΝΟΙΚΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αγαπητοί Συμπατριώτες,
Την Τρίτη 13.12.2016, ολοκληρώθηκε στη Λαμία η δίκη μου, που αφορούσε την υπόθεση του περίφημου τοπογραφικού στο «Αλαφόκαστρο» του Παρνασσού. Η διαδικασία στο ακροατήριο του Δικαστηρίου κράτησε δύο ολόκληρα χρόνια, με αναβολές και διακοπές μέχρι την έκδοση της αθωωτικής αποφάσεως.  Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας, το Δικαστήριο και ο Εισαγγελέας διερεύνησαν εξονυχιστικά κάθε πτυχή της υπόθεσης αυτής.

Αθωώθηκα πανηγυρικά με ομόφωνη απόφαση κατόπιν αθωωτικής πρότασης του Εισαγγελέα της Έδρας.

Με την αθωωτική αυτή απόφαση έκλεισε για μένα οριστικά μία δύσκολη περίοδος της ζωής μου, που κράτησε εννιά ολόκληρα χρόνια. Στη διάρκεια αυτών των ετών, κατασυκοφαντήθηκα από τους ιδιοτελείς συκοφάντες μου όσο λίγοι άνθρωποι στη Φωκίδα. Οι άνθρωποι αυτοί, άλλοι από πολιτική μικρότητα και εμπάθεια και άλλοι από προσωπικά επαγγελματικά ελατήρια, επεδίωξαν όχι μόνο την πολιτική μου εξόντωση, αλλά και την προσωπική και οικογενειακή καταστροφή μου.
Θέλω θερμά να ευχαριστήσω δημοσίως όλους όσοι με βοήθησαν να βγω νικητής από αυτόν τον άδικο δικαστικό αγώνα. Την οικογένειά μου που ταλαιπωρήθηκε μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια. Τον δικηγόρο μου και φίλο μου Απόστολο Ανδρεουλάκο, που από την πρώτη στιγμή πίστεψε στην αθωότητά μου και έδωσε ανιδιοτελώς με ευπρέπεια, δύναμη και μεθοδικότητα τον αγώνα μαζί μου. Τους φίλους μου και συνεργάτες μου που ήταν δίπλα μου σε κάθε στιγμή της άδικης και μακροχρόνιας ταλαιπωρίας μου. Όλους εσάς, σε οποιαδήποτε πολιτική παράταξη και αν ανήκετε, που ούτε μια στιγμή δεν πιστέψατε τις συκοφαντίες. Όλους εσάς που ξέρατε ότι ο επί δεκαέξι συνεχόμενα χρόνια, Δήμαρχος και Νομάρχης σας, τίμησε την εμπιστοσύνη και την αγάπη σας.
Εύχομαι σε όλους σας καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά.

Άμφισσα, 14.12.2016
Νικόλαος Δημ. Φουσέκης.

www.orafok.gr

Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2016

 http://karteria1.blogspot.gr/

ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών