ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ : Αντίο Στερεά Ελλάδα, αντίο Ευρυτανία, Εύβοια, Βοιωτία, Φθιώτιδα, αντίο αγαπημένη Φωκίδα. Σας ευχαριστώ για όλα!



Και η ζωή κύκλους κάνει, γεμάτη όμορφα ταξίδια, με ξεχωριστούς προορισμούς και μοναδικά λιμάνια! Και κάθε τέλος σηματοδοτεί μια νέα αρχή, ένα νέο όνειρο, μια νέα αποστολή... Μετά από 30
μήνες στο πλευρό του αγαπημένου μου Kostas Bakoyannis, ολοκληρώνω την παρουσία μου στο πλευρό του και την συνεργασία μου στην Περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας! 30 ξεχωριστοί μήνες συνεργασίας, δημιουργίας, καθημερινής προσπάθειας σε κάθε γωνιά και σε κάθε ενότητα στην καρδιά της Ελλάδας, 30 ξεχωριστοί μήνες στο πλευρό ενός καλού φίλου και μοναδικού Αυτοδιοικητικού, με ξεκάθαρο όραμα και σχέδιο, με απαράμιλλη αγάπη και πάθος για ότι κάνει στην Περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας και όχι μόνο! 30 ξεχωριστοί μήνες γεμάτοι όμορφες εμπειρίες, μικρά και μεγάλα στοιχήματα, εύκολες και δύσκολες στιγμές, στο πλευρό ξεχωριστών υπηρεσιακών και επιτελικών αιρετών στελεχών από άκρη σε άκρη σε όλη την Κεντρική Ελλάδα! Οφείλω σε όλους ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτό το όμορφο ταξίδι στην καρδιά της Ελλάδας, που πάντα θα κατέχει για το υπόλοιπο της ζωής μου ένα σημαντικότατο μέρος της δικής μου καρδιάς και σκέψης. Η ζωή συνεχίζεται, τα καλύτερα έρχονται, και τα νέα μου ταξίδια, επαγγελματικά και αυτοδιοικητικά, είναι έτοιμα να σαλπάρουν τις επόμενες ημέρες. Επιστροφή στην αγορά και στον ιδιωτικό τομέα, που τόσο πολύ μου έχει λείψει μετά από 19 σχεδόν χρόνια στη Δημόσια Διοίκηση, και που πάντα θεωρούσα ότι ανήκω, και επιστροφή πάνω και πέρα από οτιδήποτε άλλο, στην Αττική της καρδιάς μου, των ονείρων μας, των παιδιών μας... Αντίο Στερεά Ελλάδα, αντίο Ευρυτανία, Εύβοια, Βοιωτία, Φθιώτιδα, αντίο αγαπημένη Φωκίδα. Σας ευχαριστώ για όλα!



Nikos Hardalias B
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών