Οι τρεις πιο μεγάλες στρατηγικές προτεραιότητες οδικών έργων για τη Στερεά Ελλάδα βρίσκονται σε ταχεία τροχιά υλοποίησης.
Συγκεκριμένα:
- Εξελίσσονται απρόσκοπτα οι διαγωνιστικές διαδικασίες με προοπτική συμβασιοποίησης το φθινόπωρο του 2022 για το Μπράλος – Άμφισσα και την παράκαμψη Χαλκίδας – Νέας Αρτάκης - Ψαχνών.
- Ολοκληρώνονται οι προμελέτες για να ενταχθεί και να δημοπρατηθεί με το σύστημα μελέτη - κατασκευή το -πλέον κρίσιμο- οδικό τμήμα του άξονα Λαμία – Καρπενήσι, από το τέλος της παράκαμψης Μακρακώμης έως την αρχή σήραγγας Τυμφρηστού, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021 - 2027.
- Οδεύει προς συμβασιοποίηση το τμήμα Γραβιά - Βάργιανη, του διαγώνιου άξονα της Φωκίδας, το οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας 2014-2020.
Κάτι πιο μικρό σε μέγεθος, αλλά πολύ σημαντικό σε αξία:
Μέσα στον Μάιο ενημερωθήκαμε ότι θα ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία και για τις γέφυρες Βασιλικού, Φύλλων και Αφρατίου. Η ανάγκη γι’ αυτό το έργο, ειδικά στα Φύλλα, είναι τεράστια και δεν πρέπει να χαθεί πλέον δευτερόλεπτο.
Με την Γενική Γραμματέα Υποδομών Μαριέλλη Γεράρδη, συζητήσαμε τη δυνατότητα συνεργασίας με το Υπουργείο για την αντιμετώπιση πλημμυρικών φαινομένων που σχετίζονται με δημόσιες υποδομές.
Συνεργαζόμαστε παραγωγικά για τις μικρές και μεγάλες προκλήσεις και ανάγκες, σε ένα από τα πιο κρίσιμα διακυβεύματα για την Ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής, την οδική μας διασύνδεση.
Ευχαριστώ τον φίλο Υφυπουργό Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη για την εξαιρετικά παραγωγική συνεργασία μας.
Δημοσίευση Σχολίου