Ευστάθιος Μαρματάκης : ΠΕΡΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ

https://www.agiathimia.com/wp-content/uploads/2020/03/%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%9F.jpg

υπόψη Δημάρχου Παναγιώτη Ταγκαλή
Κύριε Δήμαρχε , σε συνέχεια της αναγκαστικής προσφυγής μου σε σας ,29 Δεκ/βρίου 2021, για το ότι στο απλό ερώτημά μου προς τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Χαρίλαο Αγαπητό , του πόσοι κόμβοι βρίσκονται στην εδαφική κυριότητα του Δήμου και πόσοι εξ αυτών ανήκουν στην αποκλειστική δικαιοδοσία του Δήμου ως προς τον καθαρισμό , φωτισμό και πιθανόν ύδρευση , έλαβα στις 18 Φεβρουαρίου 2022 , κοινοποίηση εγγράφου της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας , Α.Π. 1797/ 31.1.2022 , με το οποίο διαβιβάζει την υπόθεση στη Δ.Τ.Υ. !!! Υπενθυμίζω ότι απευθύνθηκα στον κ. Αντιδήμαρχο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μας και αποδοχής εκ μέρους του , αφενός του νομίμου του αιτήματός μου κι αφετέρου γιατί οι απαντήσεις που είχα λάβει από την αρμόδια διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας απαιτούσαν εξειδικευμένες γνώσεις , (έγγραφό μου 24 Σεπτεμβρίου και υπομν/κά 29 Οκτωβρίου και 29 Νοεμβρίου 2021)
Κύριε Δήμαρχε , η ανάγνωση του προαναφερόμενου εγγράφου μού προξένησε πληθώρα διαφορετικών συναισθημάτων , έκπληξη , θυμηδία , απογοήτευση για τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου κι αντιμετώπιση του πολίτη . - Απαξίωση του πολίτη αφού επί τόσους μήνες δεν έλαβε απάντηση σε ένα … προσυμφωνημένο ερώτημά του από τον κ. Αντιδήμαρχο - Εμμονή της υπηρεσίας ότι μου έχει δώσει απάντηση από τις 10 Αυγούστου 2021 - Διαβίβαση της υπόθεσης μετά από σχεδόν πέντε μήνες στη Δ.Τ.Υ. , σε συνέχεια του προς εσάς εγγράφου μου . Μετά παρέλευση πέντε μηνών και επί συνόλου αλληλογραφίας δέκα εγγράφων , διερωτώμαι τι συμβαίνει στο Δήμο ; Πέρασαν δυόμιση χρόνια λειτουργίας του Δήμου και ακόμη δεν έχουν βρεθεί τα … σημεία συντονισμού , επικοινωνίας και συνεργασίας προς όφελος του πολίτη . Εύχομαι οι τροποποιήσεις της οργανωτικής δομής στο Δήμο να φέρουν τα ποθητά αποτελέσματα αν και δεν το πιστεύω διότι εκείνο που προέχει είναι η επιμόρφωση στελεχών , προσωπικού και κυρίως αιρετών του Δήμου , ώστε να επέλθει η αλλαγή των νοοτροπιών ως προς το σκέπτεσθαι και πράττειν !!! Κύριε Δήμαρχε τα παραπάνω σας γνωρίζω για να σας καταστήσω κοινωνό των διαφόρων προβλημάτων και των όσων συμβαίνουν στο Δήμο με σύγχρονη επισήμανση ότι η συνολική συμπεριφορά του Δήμου προς εμένα προσβάλει την προσωπικότητά μου αφού … τείνει να υποβαθμίσει τη νοημοσύνη μου ( δεν καταλαβαίνω την απαντητική επιστολή , με τη μνεία ότι έχει εξαντληθεί κάθε περιθώριο ενημέρωσής μου !!! ) . Τελικώς εγώ είμαι βλαξ ή άλλοι είναι φορείς νοοτροπιών του παρελθόντος με σύγχρονη ελλιπή επιμόρφωση δημόσιας διοίκησης και συμπεριφοράς ;
Με εκτίμηση
Ευστάθιος Μαρματάκης -
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών