«Μούφα» η έκπτωση 15% της ΔΕΗ !!

IMG_20170307_215214Η κουτοπονηριά σε όλο της το μεγαλείο! Και η ΔΕΗ ιδιαίτερα αυτή την περίοδο θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτική στο πως λανσάρει τις όποιες… «προσφορές» της, δεδομένου ότι έχει να αντιμετωπίσει και εναλλακτικούς παρόχους ρεύματος και καλό θα είναι να προσέχει λίγο παραπάνω τους καλοπληρωτές της.

Και στην Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι «κουτοπονηριές» θα περάσουν μία, θα περάσουν δύο, την τρίτη φορά θα πετάξει το πουλάκι!
Για να τα βάλουμε σε μια σειρά: τυγχάνει να είμαι από τους τυχερούς και μπορώ να είμαι -ως τώρα τουλάχιστον- συνεπής στην εξόφληση των λογαριασμών μου προς την ΔΕΗ…
Χάρηκα βεβαίως όταν άκουσα ότι η ΔΕΗ θα υιοθετήσει εκπτώσεις 15% στο ρεύμα για όσους είναι συνεπείς.. Η πρώτη ψυχρολουσία ήρθε όταν συνειδητοποίησα ότι οι εκπτώσεις δεν ξεκινούν από τον Ιούλιο όπως διαφήμιζε τότε με τόσο… «πάθος» η ΔΕΗ!
Για να δω την πρώτη μου έκπτωση -ως καλοπληρωτής- έπρεπε να περιμένω έξι ολόκληρους μήνες!!! Ο εκκαθαριστικός του Ιουλίου δεν «έπιανε» για το 15%, στον Έναντι του Σεπτεμβρίου δεν… υπολογιζόταν και έπρεπε να εξοφλήσω τον εκκαθαριστικό του Νοεμβρίου για να δω την έκπτωση τελικά στον Έναντι του Ιανουαρίου!!
Λέω «δεν βαριέσαι τουλάχιστον θα έχω πλέον σε κάθε μου λογαριασμό έκπτωση 15%»… Αμ δε!!! Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία που σας επισυνάπτω παρά το γεγονός ότι εξόφλησα εμπρόθεσμα τον λογαριασμό μου έκπτωση δεν υπήρχε!!!
Καλώ λοιπόν και εγώ την ΔΕΗ να ρωτήσω γιατί δεν μπήκε η έκπτωση.. Και τι μου λένε;;; «Αααα κυριέ μου, η έκπτωση δεν εφαρμόζεται σε κάθε λογαριασμό, αλλά μόνον στους Έναντι. Και πρέπει να πληρώσετε στην ώρα του τον εκκαθαριστικό που σας έχουμε στείλει για να δείτε ξανά την έκπτωση στον επόμενο Έναντι»!!
Με άλλα λόγια το 15% εφαρμόζεται λογαριασμό παρά λογαριασμό και μόνον εφόσον δεν χάσεις τις προθεσμίες..
Και κάπου εκεί συνειδητοποίησα γιατί η έκπτωση εφαρμόζεται μόνον στους λογαριασμούς Έναντι: Ως γνωστόν το 15% αφορά μόνον την κατανάλωση ρεύματος και όχι τις χρεώσεις υπέρ τρίτων.
Η κατανάλωση ρεύματος στους λογαριασμούς Έναντι είναι «πλασματική» και πάντα χαμηλότερη από τους εκκαθαριστικούς.. Άρα η έκπτωση γίνεται σε χαμηλότερο ποσό από την πραγματική κατανάλωση και άρα είναι και μικρότερο το ποσό που μας «δωρίζει» η ΔΕΗ σε εμάς τους … καλοπληρωτές!!
Κουτοπονηριές….
Αγγ. Μ.

 http://www.ignomisou.gr/
 
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών