Όταν ήταν η πανδημία και η τότε κυβέρνηση της ΝΔ μοίραζε απλόχερα στα ΜΜΕ διαφημίσεις έμεινε στην ιστορία ως “λίτσα Πέτσα” .
Μάλιστα, τότε κύρια ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά και τα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης άσκησαν έντονη κριτική λέγοντας ότι το μεγαλύτερο μέρος των διαφημίσεων το καρπώθηκαν φίλια προς την κυβέρνηση ΜΜΕ, άσχετα αν αυτό αποτελούσε υπερβολή.
Από κοντά στην κριτική και η ΝΕ Φωκίδας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ που με εντελώς αμοραλιστικό τρόπο εξέδιδε ανακοινώσεις στοχοποιώντας συγκεκριμένο τοπικό μέσο ενημέρωσης το οποίο παρά τις αγωνιώδες προσπάθειες δεν κατάφερε ποτέ να ελέγξει και να γίνει υποχειριό του .
Σήμερα δίνουμε στη δημοσιότητα την ανάθεση των 30.000 ευρω που έδωσε η δημοτική αρχή Ταγκαλή στην Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Συλλογικής και Κοινωνικής Οφέλειας “ Nowtopia Κοιν. Σ.Επ.” – έκδοση εφημερίδων .(Μιλάμε για την εφημερίδα Εν Δελφοίς)
Μια ανάθεση λίγο καιρό πριν τις δημοτικές εκλογές για εκτύπωση και δημιουργία φυλλαδίων για την τουριστική προβολή του Δήμου αν και ήδη φύγαμε από το καλοκαίρι και οδεύουμε ολοταχώς προς το Χειμώνα.
Και ερωτώ:
-Μπορεί ένα οποιοδήποτε μέσο να λειτουργήσει αντικειμενικά όταν προεκλογικά παίρνει αναθέσεις τέτοιου ύψους;
-Γιατί ο κ Ταγκαλής και ο υπογράφων κ Ανδρέας Παναγιωτόπουλος δεν έκαναν διαγωνισμό για να συμμετάσχουν όλες οι τυπογραφικές μονάδες της περιοχής;
-Από ποια κονδύλια πληρωνόταν για 2-3 χρόνια ο δημοσιογράφος που έγραφε τα δελτία τύπου του δήμου Δελφών ή το έκανε τζάμπα ;
-Τι θέση παίρνουν πάνω στο σοβαρότατο αυτό ζήτημα οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης;
Σταματάμε εδώ γιατί θεωρούμε ότι τα πολλά λόγια είναι φτωχεια και ότι ήδη οι πολίτες θα βγάλουν τα συμπερασματά τους….
Δημοσίευση Σχολίου