ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ του Νικολάου Οικονόμου Τοπικού Συμβούλου Ιτέας Δήμου Δελφών



Αγαπητοί…Συμπολίτες,

  Μετά από τα όσα παρατηρώ κατά την διάρκεια της θητείας μου να διαδραματίζονται σε βάρος του τόπου μας, έχω διαπιστώσει, ότι ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για την ανάπτυξη και τη σωστή λειτουργία της τοπικής κοινωνίας, ανεξάρτητα με το μέγεθος και τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της περιοχής.


    Θεωρώ λοιπόν ανάγκη και υποχρέωσή μου, αλλά και ευθύνη όλων των ενεργών πολιτών, την συμμετοχή στον σχεδιασμό και στις αποφάσεις που αφορούν την πρόοδο και την ποιότητα ζωής της πόλης μας και του Δήμου Δελφών γενικότερα.
 
          Οι επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές, οφείλουν  να είναι  το έναυσμα και η αφετηρία  για μια νέα, ευέλικτη, καταρτισμένη και δυναμική Δημοτική αρχή, αλλά και ευκαιρία να απαλλαγούμε από “συμφέροντα και κατεστημένα” και να αφήσουμε πίσω, ότι μέχρι σήμερα μας κρατούσε στάσιμους στο παρελθόν.

  Στηριζόμενος στην  εμπειρία μου, κυρίως όμως στην αγάπη και την αγωνία μου για τον τόπο, επέλεξα να συμμετάσχω σαν Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, στον Συνδυασμό “Δελφική Δημοκρατία” με επικεφαλή τον Γιώργο Δρακάκη, αφήνοντας στην κρίση σας την ικανότητά μου να ανταπεξέλθω, υποσχόμενος ότι δε θα αθετήσω την όποια εμπιστοσύνη και προσδοκία σας απέναντι μου όπως πράττω έως σήμερα .



Με εκτίμηση
Νικόλαος Οικονόμου
Τοπικός Σύμβουλος  Ιτέας
Δήμου Δελφών
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών