ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΓΟΝΤΖΑΣ : Όλα στον κλήρο!

η εικόνα προφίλ του ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΓΟΝΤΖΑΣ
Χθες, ανέδειξα δύο νομοθετικές επιλογές της κυβέρνησης. Την «ανάσταση» του Ασύλου υπέρ σκληρών ανομικών μειοψηφιών. Και το τσουνάμι της νέας κομματικοποίησης δια μέσου της συμμετοχής του στρεβλά κομματικοποιημένου φοιτητικού κινήματος στα Πανεπιστημιακά όργανα.

Σήμερα, θέλω την ουσιαστική και βαθιά κατανόηση μιας βάναυσης ιδεοληπτικής επαναφοράς απόψεων, που είχαν επικρατήσει στα διάφορα «αριστερά» γκρουπούσκουλα στις αρχές της δεκαετίας ’70. Βγάζουν τα απωθημένα πολλών ματαιώσεων στην προσωπική τους ζωή και στην συλλογική τους συνείδηση.
Ποιός να κρατά τη σημαία, κατά την αντίληψή τους; Τί συμβολίζει η σημαία μέσα στην ατομική και συλλογική τους συνείδηση; Τί «αξία» προσδίδει σ’ αυτόν που την κρατά; Και τι «αξία» αποκτά αυτός που την κρατά;
Οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ έχουν απαντήσεις για όλα τα ερωτήματα.
Ποιός να κρατά τη σημαία; Ο οποιοσδήποτε. Και αυτός που παραβιάζει όλους τους κανόνες, που ισχύουν στο σχολείο του. Και αυτός που δεν είναι υπόδειγμα για τους υπόλοιπους μαθητές. Και αυτός που από τη συνολική συμπεριφορά του προκαλεί αρνητικά σχόλια για την ταύτιση, το δέσιμο σημαίας και σημαιοφόρου. Αρκεί, όλοι αυτοί, να είναι τυχεροί στη λοταρία, που θα οργανώσει ο Διευθυντής του σχολείου. Με «έπαθλο» τη σημαία! Το επόμενο έπαθλο; Τη επόμενης λοταρίας; Είσοδος στα ΑΕΙ. Το επόμενο «έπαθλο»; Της επόμενης λοταρίας; Γιατί όχι και το πτυχίο. Καμιά υπερβολή στα πειραχτικά ερωτήματα. Πριν λίγες μέρες η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ υποσχέθηκε στους Ρομά είσοδο στα Ανώτατα Ιδρύματα χωρίς εξετάσεις!
Τι συμβολίζει η σημαία μέσα στην ατομική και συλλογική τους συνείδηση; Μάλλον τίποτα ή κάτι όχι εξαιρετικά σημαντικό. Κάποιοι από δαύτους έχουν ισχυριστεί ότι η σημαία δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα πανί!
Τί αξία προσδίδει σ’ αυτόν που την κρατά; Και τι αξία αποκτά αυτός που την κράτα; Έχει αποδειχθεί ότι η νομιμοποίηση πολλών πράξεων επιτυγχάνεται μέσα από τη διαδικασία επεξεργασίας τους και διαμόρφωσής τους. Αν η σκέψη είναι σωστή, τότε δεν προστίθεται τέτοια αξία. Δεν υπάρχει καν.
Απέδειξαν τη φτώχεια τους. Υποσχέθηκαν μια μεγάλη μεταρρύθμιση στην Παιδεία. Και έφεραν σχέδιο νόμου για την Παιδεία με 90 διατάξεις και μηδέν προστιθέμενη αξία. Κανένας καινούργιος θεσμός. Καμιά καινούργια ιδέα και αρχή. Όλα από τα περιττώματα ενός ξεχασμένου μακρινού παρελθόντος. Δεν πρόκειται για νομοσχέδιο μεταρρύθμισης της Παιδείας. Πρόκειται για επιδρομή «αντιμεταρρύθμισης» και σκοταδισμού.
Να φύγουν! Και μόνο γι’ αυτά!

Νέα Κρήτη, Άποψη, Πέμπτη 03.08.2017

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΓΟΝΤΖΑΣ
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών