BIBH ΜΑΡΚΑΤΟΥ : βοήθησα με εθελοντισμό την βιβλιοθήκη του Τόπου μου.


Η Ιτέα όπως την βλέπουν τα παιδάκια!
Πέρασα όμορφα σε γενικές γραμμές, είδα την οικογένειά μου, όσο πρόλαβα, και βοήθησα με εθελοντισμό την βιβλιοθήκη του Τόπου μου. Έκανα μερικά παιδιά χαρούμενα και αυτό για μένα είναι το μεγαλύτερο δώρο μου! Πήρα αρκετές αγκαλιές και ζωγραφιές που μου προσέφεραν οι
πιτσιρικάδες και οι πιτσιρίκες, και συνομίλησα με πολλούς γνωστούς μας και φίλους. Δυστυχώς η μικροπρεπής συμπεριφορά κάποιων συνεχίζει να βασιλεύει και να φθείρει την εικόνα και το έργο που προσπαθούν κάποιοι ανιδιοτελώς να δίνουν... Ξέρετε κύριοι, υπάρχουν ακόμα παιδιά σε αυτόν τον κόσμο και άνθρωποι που πιστεύουν στην ανιδιοτέλεια, τον εθελοντισμό και πιστεύουν στις ΑΞΙΕΣ. Λυπάμαι για σας. Εύχομαι μια μέρα τα παιδιά σας να γίνουν καλύτερα από εσάς κύριε. Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα, τις ευχές και την αγάπη σας. Πέρασα όμορφα αυτό το διάστημα. Είδα τον σκυλάκο μου τον Γιότσιρο, φρουρό του σπιτιού και πιστό μου φίλο. Αύριο ταξιδεύω και πάλι. Έχω τον αγώνα μου. Που, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα εγώ νοιώθω περήφανη για τις επιλογές μου!

 Φωτογραφία της Vivi Markatos Heinemann.
 Φωτογραφία της Vivi Markatos Heinemann.

 6 Ιουλίου στις 12:39 μ.μ.
Η Vivi Markatos Heinemann περήφανη.
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών