Χαμός στο πρωινό του ΑΝΤ1 -Λουόμενος πήρε το μικρόφωνο: Βοηθήστε με να χωρίσω τη γυναίκα μου [βίντεο]

 Χαμός στο πρωινό του ΑΝΤ1 -Λουόμενος πήρε το μικρόφωνο: Βοηθήστε με να χωρίσω τη γυναίκα μου [βίντεο]
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ
Άφωνοι έμειναν ο Γιώργος Παπαδάκης και οι συνεργάτες του κατά τη διάρκεια ζωντανής σύνδεσης  με παραλία του Παλαιού Φαλήρου.

Συγκεκριμένα ο παρουσιαστής του «Καλημέρα Ελλάδα» θέλησε να συνομιλήσει με έναν κύριο, ο οποίος καθόταν μπροστά στο πλάνο. Εκείνος πήρε το μικρόφωνο και δήλωσε: «Θέλω από αυτή τη γυναίκα να χωρίσω».
Μάλιστα όταν ο λουόμενος είπε ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα στη σχέση με τη γυναίκα του, επικράτησε αναστάτωση και έγινε χαμός: «Η γυναίκα μου λέει επειδή είσαι εσύ μεγάλος και εγώ εδώ μέσα στο σπίτι μένουμε οικογενειακώς, δεν ευχαριστιέμαι μαζί σου. Εγώ πάω και βρίσκω κάποιον άλλον που είναι στη δική μου ηλικία. Κάθομαι μαζί του 2-3 ώρες, το έχει και πιο σηκωμένο και το ευχαριστιέμαι».

Πηγή: iefimerida.gr
 13|07|2017 11:19
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών