Spiro N. Taraviras. Επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει σε αυτή την χώρα.

http://1.bp.blogspot.com/_KGg3ckCKdfM/TExO4TpNGAI/AAAAAAAADyY/wzOaFAUUYIw/s1600/buzz+1+mikro.jpg
Αναπαράγω την ανάρτηση-ποταμό του καλού γνώστη του θέματος Spiro N. Taraviras. Επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει σε αυτή την χώρα. Έχω κουραστεί με την καραμέλα "ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας", "ο πολιτισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας". Στα λόγια καλή
στην πράξη τίποτα, Η κάθε μορφής βιομηχανίας και ιδιαίτερα οι πολιτιστικές βιομηχανίες θέλουν σχεδιασμό, βαθιά τεχνοκρατική γνώση, εκτελεστική επάρκεια. Προσήλωση, σοβαρότητα, μυαλό.
Spiro N. Taraviras: ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ συνέχεια! Συνεχίζουν κ συμβαίνουν απίστευτα πράγματα σε αυτή τη χώρα και στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΕΚΚ! Μετά τη αποκλειστική δημοσίευσή μου (9.6.17) δημιουργήθηκε αλυσίδα μεγάλων αντιδράσεων κ παρεξηγήσεων στην Ελλάδα μέχρι και που προκλήθηκε την 20.6.17 σύσκεψη στο ΜΕΓΑΡΟ ΜΑΞΙΜΟΥ, υπό τον Υπουργό Επικρατείας κ. Φλαμπουράρη, με συμμετοχή των κκ Υπ. Τουρισμού Ε. Κουντουρά, ΥΠΠΟΑ Λ. Κονιόρδου, του Γ. Γ. Επικοινωνίας κ Ενημέρωσης Λ. Κρέτσου κλπ (διαβάστε τα 2 επισυναπτόμενα άρθρα).
Προέκυψε όμως και απίστευτος στρουθοκαμηλισμός, μεθόδευση διαστρεύλωσης, συσκότισης και πλήρους αποποίησης ευθυνών από το καθ ύλην αρμόδιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ κ το υπεύθυνο Film Commission Office σε αυτό!
Λοιπόν ας τα πιάσουμε από την αρχή! Την 9. Ιουνίου 2017 (20:42) ανέβασα στο προφίλ μου στο ΦΒ, εντελώς αποκλειστική παγκοσμίως, από εγκυρότατη πηγή σε στούντιο του Χόλιγουντ και πλήρως διασταυρωμένη είδηση, ότι το σήκουελ του ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ δεν θα γυριστεί στην Ελλάδα αλλά στην Κροατία με συνέπεια τεράστιες ζημιές για την Ελλάδα σε τουριστικό, πολιτιστικό, οικονομικό-αναπτυξιακό κ κινηματογραφικό τομέα.
Δέχθηκα άπειρα ερωτήματα στο ίνμποξ από δημοσιογράφους κ επαγγελματίες - φίλους για να διασταυρώσουν την είδηση. Όλοι οι ερωτώντες έλαβαν τα εχέγγυα για την εγκυρότητα της είδησης. Ακολούθησαν πάρα πολλές αναδημοσιεύσεις / κοινοποιήσεις της δημοσίευσής μου στο ΦΒ με «ταγκάρισμα» αλλά κ άρθρα με αναφορά στο όνομά μου ως πηγής της είδησης.
Την 15. Ιουνίου 2017 (13:00) ανέβασα νέα δημοσίευση, όπου επιβεβαιωνόταν πανηγυρικά από ζητωκραυγές κροατικών ΜΜΕ η από 9.6.17 πρώτη είδηση για γυρίσματα του σήκουελ σε νησί της Κροατίας. Ακολούθησε πάλι πλήθος ερωτήσεων στο ίνμποξ μου κ ακόμα περισσότερες κοινοποιήσεις κ αναδημοσιεύσεις της αποκλειστικής αυτής είδησης. Κάποιοι πολλαπλασιαστές της είδησης, που δεν γνωρίζουν το αντικείμενο ή δεν διάβασαν προσεκτικά τι έγραψα, μετέφεραν ως συνήθως το κοντό τους και το μακρύ τους! Στην Ελλάδα είμαστε. Μετά έγινε μύλος και επίρριψη ή μετάθεση ευθυνών απο τον έναν στον άλλον, πρόσωπο ή φορέα!
Για να τα ξαναπούμε.
Ως καλός γνώστης της κείμενης νομοθεσίας και του κινηματογραφικού γίγνεσθαι, πουθενά δεν ανέφερα ότι το Υπουργείο Τουρισμού είναι υπεύθυνο για την ελληνική ολιγωρία πάρα μόνο το ΕΚΚ, στο οποίο από την 23.12.2010, βάσει του κινηματογραφικού Νόμου 3905/2010 (Γερουλάνου), ανατέθηκε από την Πολιτεία η στελέχωση κ περαιτέρω λειτουργία του FILM COMMISSION OFFICE, που μέχρι τότε υπολειτουργούσε. Τουλάχιστον 6 Πρόεδροι και ΔΣ από το 2010 έως σήμερα δεν κατάφεραν να θέσουν σε λειτουργία αυτό το τμήμα του ΕΚΚ, (όπως και πολλά άλλα που δεν ειναι της παρούσης), με τεράστια ζημιά για τον κινηματογραφικό χώρο και την χώρα γενικότερα! Επιπλέον επεσήμανα την έλλειψη νόμου για την παροχή επενδυτικών κινήτρων και εκπτώσεων φόρου / φοροαπαλλακτικού πλαισίου σε κινηματογραφικούς παραγωγούς από το εξωτερικό, ώστε να προσελκυστούν από το εξωτερικό στην Ελλάδα. Αποκλειστική ευθύνη διευθέτησης και διεκδίκησης ενός τέτοιου νομοθετικού πλαισίου ήταν το ΥΠΠΟΑ και ειδικότερα μέχρι πρόσφατα του αρμοδίου ΕΚΚ, και εδώ και λίγο διάστημα επιπλέον και ενός νέου, μη στελεχωμένου οργανισμού, του ΕΚΟΜΕ, υπό την εποπτεία του κ Ν. Παππά, στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης με ένα επιπλέον νομοσχέδιο (για τα φορολογικά κίνητρα), το οποίο τελεί υπό διαβούλευση. Άρα ντε φάκτο ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν τόσα χρόνια για το ΕΚΚ!
Πάνω στην διαστρεβλωμένη πληροφόρηση και συσκότιση που διαδίδουν οι διοικούντες το ΕΚΚ για να αποσείσουν από πάνω τους τις τεράστιες ευθύνες τους, τι κάνουν σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο (λινκ πιο κάτω με έναν για μένα ατυχή τίτλο): ΑΚΟΥΣΟΝ, ΑΚΟΥΣΟΝ! Οι του ΕΚΚ διαβεβαίωσαν ότι «όχι μόνο ουδέποτε κατέθεσαν σχετικό αίτημα οι παραγωγοί της ταινίας «Mamma Mia» για να γυρίσουν το σίκουελ στην Ελλάδα, αλλά και καμία γενικά προσέγγιση – ούτε ανεπίσημη – δεν υπήρξε για ένα τέτοιο ενδεχόμενο».
Με αυτή την στρέβλωση εξάγονται και εντελώς λανθασμένα συμπέρασματα από τα άρθρα, που δεν εμβαθύνουν το ρεπορτάζ τους και δεν διασταυρώνουν πληροφορίες, δηλαδή όπως αναφέρεται σε αυτό, ότι «Το δίδαγμα από όλη αυτή τη σχεδόν κωμική υπόθεση είναι ότι το Mama Mia δεν το χάσαμε γιατί ποτέ δεν το είχαμε και πόση σύγχυση μπορεί να δημιουργηθεί όταν στο κυνήγι του κλικ και του εντυπωσιασμού κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να κάνει ρεπορτάζ».
Τι να πει κανείς. Μιλάμε για τον απόλυτο όλεθρο! Την αξιολόγηση των σάιτς ας την αφήσουμε κατά μέρος.
Όμως μήπως εκεί στο ΕΚΚ νομίζουν ότι τα στούντιο στο Χόλιγουντ δεν διαθέτουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν τι συμβαίνει στην Ελλάδα, στο ΕΚΚ, ΥΠΠΟΑ κλπ; Πριν 15 χρόνια δεν ρώτησαν τα στούντιο για την ταινία ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ του OLIVER STONE, έφαγαν πόρτα και έφυγαν για να γυρίσουν την ταινία αλλού; Μόλις πριν 2 χρόνια δεν ρώτησαν οι υπεύθυνοι των υπερπαραγωγών ΗΡΑΚΛΗΣ ή του JASON BOURNE με τον Ματ Ντέιμον, αν υπάρχει το περιβάλλον, FILM COMMISSION OFFICE στο ΕΚΚ, φορολογικά κίνητρα στην Ελλάδα και όταν διαπίστωσαν, ότι βρίσκονται σε κρανίου τόπο, σηκώθηκαν και πήγαν οι πρώτοι στην Ουγγαρία και οι δεύτεροι στην Τενερίφη; Χρόνια πολλά τώρα τα αναφέρω αυτά εδώ δημόσια έως σημείου γραφικότητας πολλές φορές!
Πριν από 1 χρόνο πλήρωσαν οι νεοδισθέντες / διοικούντες το ΕΚΚ μια εταιρεία στο εξωτερικό να διεξάγει μια μελέτη σκοπιμότητας (feasibility study) για ένα FILM COMMISSION OFFICE στο ΕΚΚ (πλήρωσαν δηλαδή για να μάθουν αυτά που ως διοικούντες/επαγγελματίες όφειλαν να κατέχουν και που οι καταρτισμένες διοικήσεις τέτοιων οργανισμών παγκοσμίως γνωρίζουν, ας είναι όμως...) και για τα αποτελέσματα της οποίας της οποίας ουδέποτε ενημερώθηκε κάτι ο κινηματογραφικός χώρος. Χαλάλι... λειτούργησε ποτέ μετά το FILM COMMISSION OFFICE του ΕΚΚ;
Τι περίμεναν εκεί στο ΕΚΚ, όταν λένε ότι «δεν υπήρξε αίτημα κλπ. από τους παραγωγούς»; Ήθελαν να τους στείλουν πρωτοκολλημένο φάκελλο οι παραγωγοί από τα στούντιο στο Χόλιγουντ για να πληροφορηθούν τι; Ότι δεν υπάρχει κανένα γραφείο FILM COMMISSION OFFICE, που να λειτουργεί και να να παρέχει υπηρεσίες στο ΕΚΚ εδώ και χρόνια μέχρι σήμερα; Ή χρειάζεται πολύ για να διαπιστώσουν οι παραγωγοί του Χόλιγουντ, ότι στην ιστοσελίδα του ΕΚΚ δεν υπάρχει η παραμικρή πληροφορία, κανένα ενεργό λινκ που να πληροφορεί κάθε ενδιαφερόμενο που επισκέπτεται την ιστοσελίδα του ΕΚΚ στα αγγλικά (ούτε στα ελληνικά) τις υπηρεσίες που προσφέρει το FILM COMMISSION OFFICE αυτό;! Αλλά κάπου, ασύνδετη εντελώς με τη ιστοσελίδα ΕΚΚ στο οποίο ανήκει, υπάρχει ξεχασμένη στο επέκεινα του διαδικτύου, μια απηρχαιωμένη σελίδα ερασιτεχνικού επιπέδου του FILM COMMISSION OFFICE, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, γιατί όταν βάλεις κάποιος τα στοιχεία του ΤΟΥ ΒΓΑΖΕΙ Η ΙΣΟΣΕΛΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ !! και η οποία δεν προδίδει καν την σπουδαιότητα που αποδίδει ένας οργανισμός και μια χώρα σε τεράστια κρίση, σε τέτοιες υπηρεσίες, που αν τη συγκρίνει κανείς με εκείνες από όλους τους παρόμοιους κινηματογραφικούς χρηματοδοτικούς οργανισμούς σε όλη την Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο θα φρίξει!
Όταν σχεδιάζεται μια ταινία μήνες πριν τα γυρίσματά της πρέπει να υπάρχει καθαρό τοπίο που, πώς και τι θα γίνει; Από που να λάβει κάποιος πληροφορίες;
Και στην ερώτηση που θα κατέθεταν σχετικό αίτημα οι παραγωγοί από το Χόλιγουντ, τι θα τους απαντούσαν δηλαδή οι του ΕΚΚ, αφού πίσω από την ταμπέλλα ΕΚΚ δεν υπάρχει κανένας μηχανισμός υποστήριξης! Το δούλεμα πάει σύννεφο.
Τι νομίζουν οι διοικούντες το ΕΚΚ, ότι είναι ένα FILM COMMISSION OFFICE μιας χώρας, μιας περιφέρειας; Ένα μαγαζί που κρεμάει μια ταμπέλα στην είσοδο και γράφει «ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ» αναμένοντας κολημένοι στις καρέκλες τους να περάσει απέξω ο παραγωγός για να αναθέσει σε αυτούς και στην χώρα μια κινηματογραφική παραγωγή αξίας δεκάδων εκατομμυρίων δολλαρίων με αστέρες του Χόλιγουντ έτοιμη στη λαδόκολλα; Δεν γνωρίζουν άραγε, ότι οι αντίστοιχοι ιθύνοντες των FILM COMMISSION OFFICES ανά την Ευρώπη και τον κόσμο, είναι εκείνοι που διεξάγουν έναν αγώνα δρόμου για να μάθουν πρώτοι την πληροφορία, ποιο στούντιο θα γυρίσει ποια ταινία με ποιες απαιτήσεις για χώρους γυρισμάτων για να προλάβουν πρώτοι εκείνοι να τους παρουσιάσουν τα προτερήματα και πλεονεκτήματα (χώρους γυρισμάτων, υπηρεσίες, φοροαπαλλαγές) της χώρας που εκπροσωπούν για να τους προσελκύσουν σε αυτή;
Ζούμε τον απόλυτο τραγέλαφο και κανείς δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του.
Όχι μόνο δεν βάζουν μυαλό στο EKK με τα τεράστια οικονομικά σκάνδαλα που βγήκαν στην επιφάνεια αλλά δεν έχουν επίγνωση των ολιγωριών τους, της ζημιάς που προξενούν στην χώρα και στον κινηματογραφικό χώρο γενικότερα!
http://www.npress.gr/…/tin-koniordou-dini-kountoura-gia-ti…/
http://www.reporter.gr/…/326806-H-pollh-meleth-esprwxe-to-M


Konstantinos Sitopoulos
Previous
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου