Ευστάθιος Μαρματάκης : Ψήφιση τροποποιήσεων στον κανονισμό ύδρευσης και αποχέτευσης

 η εικόνα προφίλ του Ευστάθιος Μαρματάκης
Β΄ ΥΠΟΜΝΗΣΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Προς το Δήμο Δελφών Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας
Κοιν. – Δ.Ε. Γαλαξιδίου - Δ.Κ. Γαλαξιδίου
Θέμα: Ψήφιση τροποποιήσεων στον κανονισμό ύδρευσης και αποχέτευσης
Σχετικ.: Έγγραφό μου διαβιβασθέν με το Α.Π. 24445/11.10.2016 της Δ.Ε. Γαλ/δίου - - α΄
υπομνηστικό έγγραφό μου από 5.12.2016
Κυρία Αντιδήμαρχε , αν και έχουν περάσει έξη ( 6 ) μήνες , εκτός λάθους , δεν έχω λάβει καμία απάντηση – ενημέρωση στο αρχικό υποβληθέν ερώτημά μου . Η συνεχής και υπομνηστική αλληλογραφία του υπογράφοντος που μπορεί να φέρεται ότι προξενεί προβλήματα στο δημιουργικό σας έργο δεν θα ήταν αναγκαία αν μου απαντούσατε εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος .
Με τιμή
Ευστάθιος Μαρματάκης


Ευστάθιος Μαρματάκης
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών