Ευστάθιος Μαρματάκης : Προς το Δήμο Δελφών Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας

 η εικόνα προφίλ του Ευστάθιος Μαρματάκης
ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Γαλαξίδι 7 Απριλίου 2017
Προς το Δήμο Δελφών Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας - Κοιν. - Δ.Ε. Γαλαξιδίου - Δ/κή Κοινότητα Γαλαξιδίου
ΘΕΜΑ : Επαναλειτουργία ΒΙΟ.ΚΑ Γαλαξιδίου ΣΧΕΤ. - Έγγραφό μου από 3.10.2016 και υπομνηστικά 5.12.2016 και 22.3.2017 - - - Έγγραφό σας Α.Π. 5719/28.3.2017
Κυρία Αντιδήμαρχε , κατ αρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ενημέρωσή μου σχετικά με την
εκτενή αναφορά των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν προκειμένου να βελτιωθεί η λειτουργία της Ε.Ε.Λ. Γαλαξιδίου , με την έκκληση να μου γνωρίσετε αν το σύνολο αυτών συμπεριλαμβανόταν στην υπογραφείσα σύμβαση των 70.000 € και σε αντίθετη περίπτωση το επί πλέον καταβληθέν ποσόν . - Όσον αφορά την υπογραφή σύμβασης , ύστερα από μελέτη που συντάχθηκε , για τη << Λειτουργία και παρακολούθηση ΒΙΟ.ΚΑ. Γαλαξιδίου >> παρακαλώ να μου γνωρίσετε το προβλεπόμενο ετήσιο κόστος κι αν σε αυτό συμπεριλαμβάνεται η εύρυθμη λειτουργία της Ε.Ε.Λ. Γαλαξιδίου και της αποχέτευσης του δικτύου . Επίσης να μου γνωρίσετε αν υπάρχει πρόβλεψη δέσμευσης του μειοδότη του διαγωνισμού για πρόσληψη έμπειρου προσωπικού που εργαζόταν στην Ε.Ε.Λ. Γαλαξιδίου και είχε απολυθεί από το Δήμο . - Σχετικά με τα βελτιωτικά αποτελέσματα λειτουργίας της Ε.Ε.Λ. Γαλαξιδίου και χωρίς να θεωρηθεί μομφή αμφισβήτησης τα όσα αναφέρετε περί των μετρήσεων παρακαλώ μέσω του γραφείου τύπου να τα γνωρίζετε κάθε μήνα , αφού δεν είναι απόρρητα , αντί να τα βλέπουμε στην Εθνική Βάση Δεδομένων συγκεντρωτικά μία φορά και μετά από ένα χρόνο . Απλά για να ενημερώνεται ο κόσμος και να αποφασίζει-επιλέγει τις περιοχές που θα περνάει καλά και με ασφάλεια , ιδιαίτερα κατά την … κολυμβητική περίοδο . Επανερχόμενος στα όσα αναφέρω στο αρχικό έγγραφό μου σας επισημαίνω ότι δε μου έχετε απαντήσει στα περισσότερα των αιτημάτων μου , προσθέτοντας το της τύχης των τριών αντλιών του Αντλιοστασίου στο λιμάνι οι οποίες όπως μας έχετε γνωρίσει έχουν αντικατασταθεί με άλλες αντλίες που έχουν πολύ υποδεέστερο CAPACITY . Τα στοιχεία αυτά , όπως σας είχα σημειώσει , ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΣΑ ΝΟΜΙΜΗ ΧΡΗΣΗ , για διαδικασία την οποία κατ επανάληψη ο κ. Δήμαρχος έχει δηλώσει , σε ερωτήματα πολιτών , ότι δεν την ακολουθεί επειδή δεν πιστεύει στην ποινικοποίηση του θεσμού των αιρετών , προσθέτοντας ότι όποιος πολίτης το επιθυμεί , ας το πράξει . - Με εκτίμηση
Ευστάθιος Μαρματάκης


Ευστάθιος Μαρματάκης
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών