Παπάς αρνείται να δώσει θεία κοινωνία σε έναν 21χρονο επειδή του χρωστάει λεφτά- Έγινε επεισόδιο

 
Οι οικονομικές διαφορές είναι η αιτία του επεισοδίου μεταξύ ενός παπά και ενός 21χρονου παιδιού, με τον πρώτο να αρνείται να προσφέρει τη θεία κοινωνία προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις. Ο πατέρας του 21χρονου λέει  ότι ο παπάς προσέβαλε το παιδί του την ώρα που η εκκλησία ήταν γεμάτη κόσμο αρνούμενος να του δώσει να πιει από το δισκοπότηρο με τη θεία κοινωνία και πως το έκανε αυτό γιατί εκείνος του χρωστά χρήματα για το μνήμα του πρώτου του παιδιού. 

"Είναι όλα ψέματα ότι το παιδί μου μαχαίρωσε το παπά. Ήμουν μπροστά και το δικό μου το παιδί δεν έβγαλε ποτέ μαχαίρι. Ο συγκεκριμένος ιερέας έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα σε πολλούς κατοίκους του χωριού.  Υπάρχουν πολλές καταγγελίες εναντίον του ιερέα. Το δικό μου το παιδί πήγε να λάβει τη θεία κοινωνία και ο παπάς αρνήθηκε να τον κοινωνήσει και τον έδιωξε .Ο γιος μου ντροπιάστηκε μπροστά σε τόσο κόσμο και ήρθε στενοχωρημένο και μου είπε "μπαμπά ο παπάς δεν με κοινώνησε και δεν ξέρω γιατί το έκανε αυτό ". Τότε πήγα εγώ ο ίδιος στην εκκλησία να τον ρωτήσω για ποιο λόγο δεν κοινωνάει το παιδί μου και το στιγματίζει με αυτόν τον άσχημο τρόπο . Μόλις έφτασα στην εκκλησία ο παπάς εκείνη την ώρα έμπαινε μέσα στο αυτοκίνητο μιας γυναίκας που τον περίμενε για να τον πάει στο σπίτι να κοινωνήσει μια ανήμπορη γυναίκα . Τότε εγώ άρχισα να του φωνάζω και να του ζητάω το λόγο που δεν κοινώνησε το παιδί μου. Εκείνη τη στιγμή ήρθε και ο γιος μου με το αυτοκίνητό του και σταμάτησε δίπλα στο παράθυρο που καθόταν ο παπάς και του ζητούσαμε το λόγο φωνάζοντας. Τότε ο παπάς έβγαλε το κινητό του για να μας βιντεοσκοπήσει και το παιδί μου, του έριξε το κινητό από το χέρι κάτω. Τότε η γυναίκα που είχε μέσα στο αυτοκίνητο τον παπά, έβαλε μπροστά τη μηχανή και πήγε τον ιερέα στην αστυνομία. Πήγα και εγώ με το γιο μου στην αστυνομία γιατί ψάχναμε τον παπά να του δώσουμε το κινητό και σκεφτήκαμε να το δώσουμε στους αστυνομικούς. Όταν πήγαμε εκεί, είδαμε μπροστά μας τον ιερέα που είχε πάει να καταγγείλει το γεγονός. Οι αστυνομικοί μας είπαν ότι η παλάμη του παπά είχε αίματα κι ότι ο παπάς ισχυρίστηκε οτι τον χτύπησε στο  χέρι ο γιος μου, με αιχμηρό αντικείμενο" λέει  ο κύριος Δημήτρης.
"Είναι όλα ψέματα, είναι σκευωρία από τον παπά. Ο άνθρωπος είναι δικομανής και μόνο προβλήματα μας δημιουργεί. Ο λόγος που δεν κοινώνησε τον γιο μου είναι ότι εγώ πριν 20 χρόνια είχα χάσει σε τροχαίο το παιδί μου. Μετά από το θάνατο του παιδιού μου υιοθέτησα τον Θωμά. Μου ζήτησε ο παπάς να κάνω κάποιες εργασίες στο μνήμα του παιδιού μου και επειδή οι εργάτες ήταν  του παπά, του χρωστούσα κάποια χρήματα και για το λόγο αυτό δεν κοινώνησε το παιδί μου. Ο Θωμάς είναι 21χρονών παλικάρι και είναι ένα παιδί διαμάντι. Δεν θέλω εξαιτίας του παπά να στιγματιστεί και να κατηγορηθεί το παιδί μου. Πρέπει να φύγει ο παπάς από το χωριό γιατί δημιουργεί προβλήματα" προσθέτει ο κ. Δημήτρης.
 http://www.pronews.gr

17:33
15/04/2017
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών