Κώστας Μπακογιάννης: «Ναι, θα ψήφιζα νόμο υπέρ της υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια»

 http://www.parapolitika.gr/sites/default/files/styles/sc_640x430/public/article/2016-04/kostas-mpakogiannis-620x320.jpg?itok=0yFpgkgZ
O Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας ταράζει τα νερά  !
Μια ξεκάθαρη απάντηση έδωσε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας απαντώντας στο περιοδικό 'Κ' της Καθημερινής της Κυριακής σχετικά με την υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια. Να σημειωθεί πως
παρότι μεγάλο κομμάτι των βουλευτών της ΝΔ (περιλαμβάνεται και ο Πρόεδρός της Κυριάκος Μητσοτάκης) ψήφισαν υπέρ του Συμφώνου Συμβίωσης, είναι η πρώτη φορά που πολιτικός της παράταξης παίρνει θέση ανοιχτά υπέρ της υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια.

Απαντώντας στη σχετική ερώτηση του Δ. Ρηγόπουλου (αν θα ψήφιζε έναν τέτοιο νόμο) ο κος Μπακογιάννης λέει:

«Ναι! Καταλαβαίνω πως σε αρκετούς μπορεί αυτό να φανεί ξένο, ειδικά στους μεγαλύτερους, αλλά η ζωή προχωράει. Το έχω σκεφτεί αρκετά, δεν ήμουν σίγουρος για αρκετό καιρό.
Αλλά ξέρετε τι; Νόμος είναι η αγάπη. Έχω την τύχη να έχω γνωρίσει αρκετά παιδιά ομόφυλων οικογενειών που μεγαλώνουν εξίσου καλά με τα δικά μου. Με την ίδια, αν όχι περισσότερη, τρυφερότητα, φροντίδα, και συνέπεια. Με το ίδιο, αν όχι περισσότερο, νοιάξιμο και ενθουσιασμό.
Όπως αντίστοιχα, έχω δει παιδιά ετερόφυλών οικογενειών που δυστυχώς βιώνουν την ασυνέπεια, τη αδιαφορία και την απόρριψη. Με το να κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα δεν κερδίζουμε τίποτα.»

14.11.2016 | 00:10
 http://www.lifo.gr
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών